Mariuz Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 knus "glasset" og bryt viseren mot fult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Skal det være sånn permanent, skal den vise motsatt, midlertidig eller hva er poenget her?. Instrumentet tas ut med å ta ut 2 T20 torx oppe og deles ved ta ut 5-6 T10 torx... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Sikkert en bil med 4'er som skal godkjennes med 6'er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Sikkert en bil med 4'er som skal godkjennes med 6'er... Helt riktig=) 318 som skal godkjennes som 328. Kun vekta som står igjen for å få den godkjent. Den er 40kg for tung. Noen tips?? Det er kun når den skal vises. Mulig å sette noe motstand på måleren eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Så lenge du ikke skal smugle skumle ting inn i landet så gjør du følgende: Av med baksete, av med det venstre store lokket, heng opp nivåføleren på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hvis du søker litt på forumet (er på mobil så orker ikke finne det før deg) så er det en som skriver at måleren gir en hviss motstand til instrumentet som blir gjort om til nivået på tanken. slik jeg har forstått det så er det bare å hive på en motstand også vil den vise full tank uansett. Vær obs på at biltrangsynet er obs på dette. Bedre å låne seg noen skikkelige alu felger hvis det bare er snakk om 40 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hvis du søker litt på forumet (er på mobil så orker ikke finne det før deg) så er det en som skriver at måleren gir en hviss motstand til instrumentet som blir gjort om til nivået på tanken.slik jeg har forstått det så er det bare å hive på en motstand også vil den vise full tank uansett. Vær obs på at biltrangsynet er obs på dette. Bedre å låne seg noen skikkelige alu felger hvis det bare er snakk om 40 kg. Jeg har søkt litt på forumet, men fant ikke noe om motstand. Jeg prøvde å sette en form for motstand i går, men den viste bare 1/4 full. Fant en plass på forumet at E46 har to målere. Noen som vet noe mer om dette? Klare ikke å spare 40kg på andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Flotøren og måleren til Bensin tanken sitter under baksetet på høyre side er en luke med 4 skruer som må åpnes der etter så må du skru opp den store skruen du finner under der, alternativt så kan du sette inn en motstand mellom polene på den bakerste pluggen som sitter under der på 250 ohm da skal måleren vise halv tank. Hvis du ikke får utslag på måleren med en gang når du gjør det her ta av batteri polen og sett på igjen så skal det stemme hvis det ikke er noe galt fra den pluggen og frem. Her var det jeg fant. Et tips er å søke på google. Inkluder site:bimmers.no i søket, så søker google bare på dette domenet. Hvis du lurer på noe mer kan du sikkert sende en pm til Ole, virker som han har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Flotøren og måleren til Bensin tanken sitter under baksetet på høyre side er en luke med 4 skruer som må åpnes der etter så må du skru opp den store skruen du finner under der, alternativt så kan du sette inn en motstand mellom polene på den bakerste pluggen som sitter under der på 250 ohm da skal måleren vise halv tank. Hvis du ikke får utslag på måleren med en gang når du gjør det her ta av batteri polen og sett på igjen så skal det stemme hvis det ikke er noe galt fra den pluggen og frem. Her var det jeg fant. Et tips er å søke på google. Inkluder site:bimmers.no i søket, så søker google bare på dette domenet. Hvis du lurer på noe mer kan du sikkert sende en pm til Ole, virker som han har peiling Det var dette jeg prøvde i går, men der er kontakte under begge lokka under setet. Jeg prøvde den kontakta som er bak fører. Den andre har ikke jeg prøvd for på den kontakta er det 4ledninger. To av dem går til pumpa, så det er ikke så lett å sette på noe motstand der. Jeg kan sende en pm til ole å høre om han har noe tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 blir litt kleint når BT dunker på tanken og hører "klonk" med ekko og greier. Håper de har smått med tid på dagen din .. Regner med du har plukka ut alt av stereo, matter, skrot i hanskerom, nakkestøtter i baksete osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuz Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 blir litt kleint når BT dunker på tanken og hører "klonk" med ekko og greier. Håper de har smått med tid på dagen din ..Regner med du har plukka ut alt av stereo, matter, skrot i hanskerom, nakkestøtter i baksete osv.. Tviler på at han sjekker, men den sjansen tar jeg. Har ikke så mye valg. Alt av stereo er ute. Klarer aldri å bli kvitt 40kg me små ting i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 1 dl spylervæske? Tapp av 1 liter olje, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 1 dl spylervæske? Tapp av 1 liter olje, osv... 1 liter olje tilsvarer 1 kg kjære deg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå