E36power Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 RÅ ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 fy faen for et bygg, helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 hadde jeg vært eier av den bilen så hadde jeg ikke turt å kjørt med den engang, helt sinnsykt perfekt og enestående. gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Dette ser billig ut.... This looks cheep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Sitter med et smil om munnen etter et par timers underholdende lesing. Litt av et bygg du har her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Strøken bil! Men hvorfor ble den lista under bagasjeluka bytta? pga rust eller noe annen grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Strøken bil! Men hvorfor ble den lista under bagasjeluka bytta? pga rust eller noe annen grunn? Det var vel for å få coupe lykter til å passe på sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Den mest gjennomførte E46 M3en jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 finner ikke ord..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 finner ikke ord..... http://www.ordbok.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 heheh.. "min favoritt bil ble enda råere"... burde passe greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasA Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Dette var masterpiece! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Imponerende bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Dette er helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Slenger meg inn i rekken av beundrere av dette utrolige verket! Tror det er 3-gangen jeg leser igjennom hele tråden, men blir like overasket hver gang over din "attention to detail"! Hvordan blir det med bruk av bilen i år? Er det håp om å få se den på noen treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå