RemyNG Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har drivi med bil polering i lang stund nå med turtle wax og autoglym men ser nå etter noe annet. Hva er deres anbefalning av produkter blir mest handling fra statene og england. Ser etter produkter som fjerner vaskeriper, små riper og gir den ekstra glinsen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 meguiers scratch x fjerner vaske riper. du kan ta en titt i tråden til mysild http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... 70feecb70e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Her står en fin guide om hva som trengs: http://www.detailersclub.no/artikler/gu ... dummies-20 detailersclub.no Men skal du fjerne vaskeripene noenlunde effektivt bør du nok ha maskin, og ikke bare jobbe for hånd. Myyyye arbeid spart på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja får dra opp denne tråden litt ser nå etter ny poleringsmaskin da denne jeg har nå begynner og ta kvelden. Og siden jeg har nå bestilt det meste av 3M pleie produktene på jobb kan jeg like godt bestille ny maskin da jeg får litt greie priser på dette. Har da mest tilgang til Hitachi, Bosch, Milwaukee og Fein har egentlig mer men resten er mest på bestilling. Så nå sitter jeg her og veldig usikker på hva jeg skal velge noen som har noe formening på hvilken jeg bør velge? Hitachi Bosch Milwaukee Fein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Av de maskinene ville jeg valgt Hitachi. Har en SP18VA selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå