NiklasJa Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Personlig liker jeg ikke tåkelyktene på sedan. Cab, M-tech og M3 tar seg best ut på E46 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 jeg liker hvordan min er blitt.... eller skal jo ha NYE 19" HARTGE felger og sote alle rutene og ett coilover kitt på den så får jeg se om det kanskje senere i vinter om det ikke blir en liten turbo under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bilen din ser lekker ut (på avataren) Danniboy. Hadde vært kult med Turbo! De fleste 330'ene med trykkluft har jo kompressor. Av coilovers til E-46 kan jeg annbefale K-sport. Veldig mye for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 nettopp derfor jeg ville ha turbo er ikke så gla i å ha det alle andre har... derfor det ble 330 og det e derfo det høyst sansynligvis blir turbo... K-sport .. du får jo ikke tuv papirer til de...? eller blander jeg noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Visste ikke at det var så store forskjeller på 330 kontra resten av den vanlige serien. Større bremser er logisk, men fronten osv trodde jeg var lik. Jaja, man lærer hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Mexos: Må være litt gullerot for "nesten M3'n" Danniboy: Ja og Nei. Jeg har tuv papirer på mine k-sport. Men man får aldri godkjent det siden tuv papirerene spesifiserer at det er laget for bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 nettopp derfor jeg ville ha turbo er ikke så gla i å ha det alle andre har... derfor det ble 330 og det e derfo det høyst sansynligvis blir turbo...K-sport .. du får jo ikke tuv papirer til de...? eller blander jeg noen? Hva med noen bilder av din lekre vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 330 har krom ringer rundt instrumentene Ikke min hverfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Her er noen bilder av min, diesel da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Her er noen bilder av min, diesel da men Diesel er ikke bare men, men Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 her er noen få bilder... jeg har desverre ingen fra interiøret men har sport stoffstoler med vinyltak som jeg ha laget selv... har egentlig også Clubsport splittere som er lakkert matt svart som nyrene med de hadde jeg ik montert når jeg tok bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 330 har krom ringer rundt instrumentene Ikke min hverfall... Hmmmm. Kanskje det bare er bensinversjonene som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 E46 328i har også den samme frontfangeren med netting i mitten istedenfor den heltrukne listen som 320i,323i og 325i har, men 328i har sort netting og ikke grå. 328i har også forøvrig større bremser enn 320 og 323. 328 og 330 har også de eneste M52 OG M54 sekserne som er foræret med smidd veivaksel og E36 M3 3.0 gerkasse (330i fikk sekstrinns i 2003) Forøvrig er jeg selv på utkikk etter en E46 330i eller Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Mexos: Må være litt gullerot for "nesten M3'n" "nesten M3" var vel litt å ta i. Det er jo tross alt bare en vanlig E46 med stor motor og litt større bremser. Skal mer enn litt plast i grillen til for å imponere meg (Heldigvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 På den tiden jeg handlet bil hadde jeg ikke penger til M3, derfor ble det the next best thing. Nemmelig 330 (skulle ha e46 kaross). Derav utsagnet "nesten m3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå