Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Nå har jeg fått meg et seriøst problem, håper noen har et bra svar og en god løsning. Skulle ned til båten en dag med noen spylerveske dunker med vann i som skal henge i preseninga. Satte dem på gulvet bak i BMWen og da jeg kom fram var den ene veltet og det var selvfølgelig en som korken ikke var skrudd ordentlig igjen på Det kom heldigvis ikke enorme mengder vann ut men nok til at velurmatta (husker ikke hvordan man staver det) var dryppende våt da jeg tok den ut, gulvbelegget var også godt og fuktig. Matta legger jeg bare på varmekablene på badet med hvordan får jeg tørket gulvet i bilen. Håper noen har noen gode forslag, det er nemmelig begynt å dugge på innsiden av vinduene også nå
Glenno Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Ville prøvd vått sugings støvsuger, industri oppsugings matter og sko tørker.
Nøstbakken Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Ein liten varmoven går fint, men må la takluken være litt open, slik at "vann dampen/fuktig luft" slipper ut. Kan og bruke fuktoppsamler , men det er vel ikkje allemanns eige.
halsen89 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Sett bilen i garasjen vis du har, og sett på en varmeovn inni den og sett vinduene litt på gløtt.. så ordner det seg
mAZE Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Har gjort som skrevet over her mange ganger. Funker fin fint med en varmeovn og vinduene på gløtt.
316 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Kupevarmer med vindu oppe fungerer fjell. Og pass på så det ikke tar fyr. Europris selger også fuktfjerner. Det er en boks, som du putter på tabletter på. Suger opp fuktighet i bil, blant annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå