fish Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Hallo folkens. Har en kamerat som skal kjøpe seg en BMW. Han er på utkikk etter en 3-serie. Noen som kjenner til denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19453663 Han skal ha en bruksbil mens han er i militæret, og han lurer på flg; Har bilen det rette utstyret? Er bilen lett å selge videre senere, med tanke på farge/interiør/utstyr? Noen som har andre forslag i samme prisklasse? Forskjell på 320i og 318iS, hva er å foretrekke? mvh fish
mAZE Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 forskjellen på en 320 og en 318 er jo f.eks at 320'n har 6'r og 150hk, mens 318is'n har 4'r og 140hk. 320'n har med andre ord finere lyd, mener jeg. Men til gjengjeld så er is'n en smule billigere å kjøre med.
kbteknik Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 320 er mye sterkere momentmessig, og en mye bedre å kjøre etter min mening, den bilen så veldig fin ut, ingen rust på de vanligste plasser, hel og pen, jeg hadde ikker verd redd for å kjøpe den, kan du presse prisen litt er det ikke dumt
E28 TURBO Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Be om å få med orginal lyktene! Så skyter du i stykker de lysa med ag3!! Men ellers var bilen fin:-D
h4ns3n Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Godt utstyr og en litt "sjelden" farge hvertfall. Så veldig bra ut for rust også. Jeg ville heller hatt en 6'er enn en iS hvertfall, men.. Ville også heller hatt en 2 dørs bil, som holder seg mye bedre i pris enn en 4 dørs.
fish Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 OK. Ja, vi har diskutert 320 kontra 318. Jeg har anbefalt 320 pga sterk motor og penere lyd. Så det blir nok det han går for. Har også sagt at hvis han går for den som er linket til, så be om originallyktene. Men hva tror dere om fargen, jeg synes den hvertfall er tøff, burde ikke være noe "drawback" mtp salg senere. Sport del skinn er selvsagt bedre enn stoff intr men dog ikke så høyt i kurs som hel skinn. Mener det er positivt at bilen er original M-Tech. Det kameraten min stusser litt på er at selger sier at det har vært dårlig respons på bilen, nesten ingen telefoner. Han lurer på om det er noe som er "galt" med bilen. Da tenker han på farge/utstyr/etc...
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Gått over 200 da. En del som har det som en magisk grense. Utstyr er jo veldig bra, sjeldent velutstyrt til E36 å være, fargen er bare pluss i mine øyne.
fish Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Da ble det ikke noe kjøp av denne. Etter en samtale med forrige eier kom det fram at bilen har være kraftig kollisjonsskadet og bygd opp igjen. Ble kjøpt som vrak av IF.
Mexos Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg ville gått for is'n. Bruker mye mindre bensin og er en like kjapp motor. Hvis en først skal ha 6er og koste på seg økt drivstofforbruk kan man kjøpe en 325. Da får man ihvertfall effekt igjen for drivstofforbruket Mulig jeg banner i kirka siden jeg har 320, men min er en 2,2L på 170hk
Vegard Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hvem tar bilde innenfor luka der du fyller bensin og legger ut i en salgsannonse? Den forsto jeg ikke..
hagenisse Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 150hk / 190nm er blitt sterk motor nå? Jaha..
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hvem tar bilde innenfor luka der du fyller bensin og legger ut i en salgsannonse? Den forsto jeg ikke.. Pleier å ruste deer. Eier prøver tydeligvis å vise at bilen ikke er rusta på de vanlige plassene
Mexos Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hvem tar bilde innenfor luka der du fyller bensin og legger ut i en salgsannonse? Den forsto jeg ikke.. Pleier å ruste deer. Eier prøver tydeligvis å vise at bilen ikke er rusta på de vanlige plassene Ikke så rart hvis den er retta opp og opplakkert
fish Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 150hk / 190nm er blitt sterk motor nå? Jaha.. Ja? Mange måter å se det på. Jeg mener at M50B20 er en sterk motor. Det på bakgrunn av at jeg med min forrige E34 520 hadde 2 lang-turer/returer fra Telemark til Troms. De turene gjorde jeg med ett gjennomsnittforbruk på 0,79. Det jeg gjorde i "lange motbakker" var ikke å gire ned, men jeg lå i femte gir og trykket pedalen i bånn. Jeg dro motoren i det lengste på femte gir, "kjørte nesten hele turen på ett gir". Bilen var nedlastet med baggasje, to voksne, to barn og skiboks på taket. Når en får en bil på ca 1800kg med "alt" ned på 0,79, da er det en sterk motor etter min mening. Hadde en Mazda 626 2.0i GT for noen år siden, gjorde ikke annet enn å "røre i gryta".
j0lle Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Er det bare jeg som syntes det er drøyt med 60k for en snart 14 år gammel sedan, med over 200k på tellern? Men for all del, det er en pen bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå