316 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg har aldri fått noe medlemskort fra CCN, og må ha dette for å få avslag hos Sulland...
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 medlemskortet fulgte med fakturaen, sånn perforert medlemskort du kan rive ut
316 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Tror ikke jeg har fått det, i såfall er det borte for lengst. Har jo vært medlem i et års tid nå... Hvem kan jeg kontakte for å få tak i nytt medlemskort?
Tam Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Har du ikke fått giro da har du vel neppe fått betalt og er da heller ikke medlem . Nå er det vel ikke lenge til medlemskontingenten for 2010 kommer så da må du huske å ta vare på og få stemplet kortet på giroen slik at du får rabatter.
316 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Har du ikke fått giro da har du vel neppe fått betalt og er da heller ikke medlem Doh, har fått nøkkelring og klistremerke, og får medlemsblad i posten. Senest i forrige uke... Hvis du ikke kan svare på spørsmålet mitt, så klapp igjen.
Spiff Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 medlemskortet er jo på giroen som du betaler for og bli medlem da
316 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Ja, jeg hører du sier det. Men jeg har vært medlem i et års tid nå, og HVIS det medlemskortet satt på den giroen som jeg betalte, så er den giroen kasta for LENGST. Mao lurer jeg på hvordan jeg kan få tak i NYTT MEDLEMSKORT? Jeg lurer IKKE på hvor det en gang satt, eller OM jeg er medlem.
Tam Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Har du fått dette har du betalt og bør da ha tatt ut kortet fra giroen slik at du får rabatt. BMWCCN har ikke noe egne medlemskort som sendes ut utenom giroen. Svaret på spørsmålet har du allerede fått så slapp av litt
316 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Har du fått dette har du betalt og bør da ha tatt ut kortet fra giroen slik at du får rabatt. BMWCCN har ikke noe egne medlemskort som sendes ut utenom giroen. Svaret på spørsmålet har du allerede fått så slapp av litt Ja, det burde jeg ha gjort, men nei, det har jeg ikke gjort. Og spørsmålet mitt er hva jeg kan gjøre nå for å få tilsendt et nytt kort. Det må da vel være flere enn jeg som ikke har medlemskort.
Tam Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg er redd du må vente på neste giro for 2010,. Du kan kontakte BMWCCN for å få en bekreftelse på at du er medlem men mistenker at det kan ta lang tid å få.
316 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Huff... Takk for hjelpa ! Får ta med medlemsbladet med innpakning på Sulland og håpe det holder.
Fredrik Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg har aldri fått noe medlemskort fra CCN, og må ha dette for å få avslag hos Sulland... Jeg ser at du har en signatur der det går frem at du er bimmersmedlem nr. 7320... det korrekte medlemsnummeret er imidlertid 7580. Medlemsnummeret finner du bl.a ved å gå inn på din profilside og lese det siste tallet i adressen på toppen av siden. Alternativt kan du føre musen lett over profilknappen under din signatur og lese av det siste nummeret som kommer frem på bunnen av siden.
316 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Ikke at det hjalp meg så mye, men takk for det. Husker ikke hvordan jeg kom frem til 7320. Tror jeg kikka i medlemslista !
Fredrik Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Ikke at det hjalp meg så mye, men takk for det. Husker ikke hvordan jeg kom frem til 7320. Tror jeg kikka i medlemslista ! Vedr. BMWCCN og medlemskap kan du evt. skrive til register@bmwccn.no
Clerion Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Letteste er vel bare å henvende seg til dem som faktisk har noe med det å gjøre ja (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå