lokalhelt Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 kan jeg gjøre noe med eksosen for å få en merkbar effekt i en E34 520i Touring M50 u/vanos? ser det er mye snakk i eisenmann-bakpotte, men kun med bakpotte er det vel bare lyd å få? Tips? erfaringer? pris?
S.Arnesen Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Du kan fjerne katalysator og lydpotter, men noe effekt er det tvilsomt at du vil merke...
tofter Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 kan jeg gjøre noe med eksosen for å få en merkbar effekt i en E34 520i Touring M50 u/vanos? Nei, men du vil merke forskjell i lyden Jeg kjører med simons, synes det funker greit.
Fekzen Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Precis, i och med att du dessutom har rätt tung bil så är det svårare att känna om du nu skulle få lite lite mer effekt. Däremot kan du få lite extra effekt med trimchip. Jag håller på med trimchip i sverige så kan ordna bra priser på det vid intresse. Går bra skicka mig förfrågningar via PM om någon är intresserad. Det man gör då är att vässa tändningen en aning så den är anpassad för 95-98 oktan istället för 91 oktan som det är anpassat för från fabrik. Mvh//A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå