kidneb Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 http://www.vgtv.no/?id=27049 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Kjemmpe bra gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 haha. kult. rart han/hu ikke kjørte fortere bort derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Haha, lo godt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 haha. kult. rart han/hu ikke kjørte fortere bort derfra Må ha vært en hu.... I amerika,garantert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg er mann og har noen flotte rygge prestasjoner på min liste, samt noen snedige situasjoner på vinterstid. Så hauken, ro ned, er ikke gitt at det er en dame. Menn foretar også mange "prestasjoner" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg er mann og har noen flotte rygge prestasjoner på min liste, samt noen snedige situasjoner på vinterstid. Så hauken, ro ned, er ikke gitt at det er en dame. Menn foretar også mange "prestasjoner"Sant nok,men usa er de nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Står at det var en 61år gammal gubbe fra Canada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Haha! jeg lurer jaggu på hvordan de klarer sånt. Skulle hvertfall ikke hatt lappen Men om det var kvinne eller mann spiller ingen rolle. Vi mannfolk er ikke helt med i trafikken vi heller bestandig. Selv ble jeg la jeg i vei opp en bratt bakke i fruens Golf på snøholka. Kom like raske ned igjen som jeg kom opp, bare baklengs på stive hjul og rett i en traktor som brøyta. Fikk tidenes største forklarings problem på smellen i støtfangeren og bakskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fredrik, Haha, tro eksempel på at kjønnene er meget likestilte. Er som regel egoet og overmotet som tar knekken på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå