SigurdE36 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 er prisen på interiøret med eller uten dør og sidepaneler?
deim Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 er prisen på interiøret med eller uten dør og sidepaneler? Er uten..
SigurdE36 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 er interisert vis du klarer å skaffe det, mener du skrev du kunne skaffe det?
deim Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 er interisert vis du klarer å skaffe det, mener du skrev du kunne skaffe det? Ja stemmer det at jeg skrev det... kan sjekke det ut. men da blir prisen 1k opp
Steffen89 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 er ikke prisen litt stiv, syns jeg så et godt rift i førerstolen? er interessert, men ikke helt i prisen..
deim Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 er ikke prisen litt stiv, syns jeg så et godt rift i førerstolen? er interessert, men ikke helt i prisen.. synes prisen var ok jeg. du får ett meget strøkent intriør til billig penge. Dette ligger ihvertfall høyt på min liste Nr2, NR1 er sort vader... men hver sin smak Eneste riftet her er det bilde som er tatt av baksetet, som også ser Mye verre ut på bilde. Så dette er så å si strøkent
deim Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Mye lyd i eksosanlegget?? er moderat ved lavt turtall/Normal kjøring, først når når du gasser det kommer bra lyd
deim Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 da sier vi det er ett bud. lar den stå i 1dag elr 2, går for 1500 hvis ikke annet kommer inn
deim Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 2000 er bydd for eksosen.... Resten Skal bort ! bare å slenge inn bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå