Eksos Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Så det jeg har er da MHW? Trodde jeg hadde kjøpt startec jeg da men
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Den lykten der Eksos, det er vel ingen av delene : ) Ser ut til at den kommer fra bakgården til herr andersen eller noe : ) Har du ett mer helhetlig foto?
Øyvind L. Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 MHW har de lyktene som gir finest lys synes jeg.
Eksos Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Den lykten der Eksos, det er vel ingen av delene : ) Ser ut til at den kommer fra bakgården til herr andersen eller noe : )Har du ett mer helhetlig foto? Hoho, jo, har vell ett par til
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Øyvind, Enig. Eksos, Startec. Ser ut til at de er litt ettersotet, men kan være jeg som ser feil. Bildet numer 2 gir meg en følelse av begge deler.
FTE Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Det er ikke noen ettersotede lykter, det er Startec. Eller In.Pro som de het før. Da jeg kjøpte disse lyktene til min 320i i 1997 så het de In.Pro.
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Ble lurt av foto jeg da : ) Inpro skulle tatt over produksjonen syntes nå jeg, når Startec ikke ville produsere flere.
FTE Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Disse baklyktene er vanvittig populære nå i ettertid faktisk, synd jeg ikke kjøpte opp et helt lager da de var å få kjøpt over alt for noen år siden Utrolig fete lykter. Siden jeg nå har facelift så ser jeg etter disse sorte fra MHW, men det er heller vanskelig å komme over Ebay er en fin ting sier de...
M3 Yngve Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Rart ingen drar til Kina å ser om disse går ann og settes i produksjon igjen. For er jo egentlig en "jalla" lampe disse også. Men kule er dem, og skulle gjerne hatt et fint eksemplar.
mujaffas Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 hvilke lamper i dag er det mulig å få tak i som ligner mest?
Eksos Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Er jo langt ifra jalla om man sammenligner med lyktenne som feks. GS selger nå. Syns kvaliteten er meget bra jeg, ikke noe forskjell ifra originale Hadde vert kjekt og hatt noen lykter på lager ja, de blir vell ikkje mindre sjeldne etterhvert heller
Øyvind L. Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Her er Startec vs MHW. Startec til venstre og MHW til høyre. De er veldig like, men Startec lykten er mere lilla i fargen enn MHW som er sort. MHW lyktene er myyyye penere. Startec lyktene for jeg har i reserve itilfelle..
mujaffas Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 prøvde spørre lenger opp.. men får man noen som ligner på disse lyktene nye i dag? synes alle de som selges nå er mye mørkere og ser mer jalla ut
Øyvind L. Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 prøvde spørre lenger opp.. men får man noen som ligner på disse lyktene nye i dag? synes alle de som selges nå er mye mørkere og ser mer jalla ut Nei, begge typene er gått ut av produksjon. Jeg har ikke sett noen som ligner i det hele tatt desverre.
Z1 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Har mørke bak lamper på realcar men om dem ser bra ut på bilen vet jeg ikke da mine ligger i boden og venter på sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå