Lars89 Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Porsche Norge trimmer ned Cayaman og Boxster med 44 og 54 hk, men beholder 0-100 og toppfart. Noe sier meg at Porsche ikke forteller hele sannheten her... http://www.worldcarfans.com/109103022769/porsche-norway-detunes-the-boxster-and-cayman-for-reduced
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Porsche Norge trimmer ned Cayaman og Boxster med 44 og 54 hk, men beholder 0-100 og toppfart. Noe sier meg at Porsche ikke forteller hele sannheten her... http://www.worldcarfans.com/109103022769/porsche-norway-detunes-the-boxster-and-cayman-for-reduced Enig... dette tror jeg ganske enkelt ikke på...
Chriso Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Dette har jeg undret på selv. Hvordan forklarer Porsche at dette er mulig? Jeg tenkte selv at de har flatet ut litt momenttoppen, og således påvirket toppeffekten, men fått mer moment på lavere turtall. Men dersom dette er mulig - hvorfor i det hele tatt produsere høyeffektversjonen?!
Deep Dish Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 http://www.dinside.no/825445/mindre-eff ... like-sprek
LianLi Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Dette har jeg undret på selv. Hvordan forklarer Porsche at dette er mulig?Jeg tenkte selv at de har flatet ut litt momenttoppen, og således påvirket toppeffekten, men fått mer moment på lavere turtall. Men dersom dette er mulig - hvorfor i det hele tatt produsere høyeffektversjonen?! Det er vel ikke turbo på disse, det vil si jeg tror neppe de greier å endre momentkurven såppas at det skulle gi slik forskjell. Om man tester det i praksis så tviler jeg sterkt på at disse verisjonene er like raske fra 0-100. Man kan ikke jukse med fysikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå