Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E39, E46 og E36 vil prioriteres ja. Angående E39 så ønsker vi å tilby komplette bodykit, men har ikke landet helt mht. leverandør ennå, vil ikke selge noe rusk. Men det kommer mye bra til E39 fremover:)

Skrevet

Stig Flem / ST-Import har tilbakebetalt summen for tåkelysene som ikke kunne leveres. Han har vist seg som en ærlig sjel.

Lykke til med utviklingen av ST Import, Stig.

• 1 month later...
Skrevet

Hvorfor tar ikke "offrene" her affere? Må vell finnes noen lover eller noe som dette firma kan tas på. En latterlig unnskyldning for et "seriøst" firma spør du meg.

Skrevet

han trodde det var sendt først. det var det ikke. så skulle han bestille samme deler fra gs til siden st ikke hadde det på lager. nå har jeg sagt jeg vil ha igjen pengene, men ikke noe svar.

Skrevet

Du har fått PM arne! Er på farten til USA så har ikke vært så mye innom her i det siste!

Skrevet
Det som er greia i det siste er at vi har gått tom for mye varer, måten vi driver på er ikke så enkel - vi kjøper inn store partier og har ikke mulighet til å supplere lageret på kort sikt.

Ser ikke noe problem med å drive på den måten - heller tvert i mot, siden det kan være avgjørende for å få de beste rabattene og holde pris til kunde nede.

Utfordringen høres ut til å være å kunne oppdatere lagerstatus, slik at kunden vet om produktet er på lager idet han/hun bestiller. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...