ole_m7 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Jeg har kjørt nye z4... med liten motor dog, men fyy faen å stiv/rask og kvikk. Du BØR prøve en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hva med min 92mod 332 hiop stroker motor bygget av cliff selv som driver hiop...også han som har kjørt den inn og testet 0 til 100. 4.2 sek. hiop som står for kasse. bak aksel og mellom aksel også. coilover og understell bygget av terje schie som er flere ganger norgesmester i rally. vader interiør og full m pakke. store bremser ..osv.. iallefall gøy å kjøre se hiop racetech.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 kan ikke folk bare komme med noe bilder å slenge ut:D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hvem har de grommeste bilene her innpå? Det er i hvertfall ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3racing Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Det må jo selvsagt være min det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Fornøyd med min jeg. E92 335i ESS. Manuell. Alt utstyr. Knall bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvilket steg har du fra ESS Håvard? Sikler veldig på bilen din føler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Der var jo Vidar innom å ja.. Den bilen er jo utroli fet.. 700 og en del hk på 4 sylindret s14 motor.. Synes det er meget godt jeg.. Gleder meg til å få prøvd å hengt på vidar til sommeren da motoren min vil få temmeli lik effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Dere trenger ikke lete lenger eller diskutere lenger. MIN e39 520i er det gromeste som finnes på 4hjul til jeg evt. selger den=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvilket steg har du fra ESS Håvard? Sikler veldig på bilen din føler jeg! Jeg har steg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 min er nok råest... ser rask ut, og klarer lett 100 km/t (noe som også er fartsgrensa...) trenger man mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå