R-32GTR+ Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Bare lurte på hvem/hva som er de heftigste bilene på bimmers...er det mye gromt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Bare og lese litt på forumet det, kommer jo ann på hva du definerer som gromt, 1000hk, eller en profilert bil som har vært vist mange plasser. Ser du er relativt ny her så ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Her er en gammel tråd om emnet, men den er ikke helt oppdatert nå: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... te+forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-32GTR+ Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Her er en gammel tråd om emnet, men den er ikke helt oppdatert nå: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... te+forumet Ja, den var ikke mye oppdatert nei, er jo fra 2006..da er det på tide med litt oppdatering...tenkte egentlig på alt av biler som er gjort mye med både motormessig og utssende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Jeg har den grommeste, kuleste og beste bilen! Du trenger ikke lete lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Er stort sett bare å møte opp på Gatebil treff det, så ser du det mest effektsterke BMW har å by på. Er litt av hvert her på forumet, S38 maskiner med 800hk, en med 1000hk, Diverse S50 turboer med 750hk, en arme av M20 turboer alt fra 200 til 8-900hk. V12 twinturbo med 1045hk (?) og 1495Nm. Mye å ta av! Samt mye råe doninger for fort kjøring rundt bane, med rått oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 E34 550TTi V12: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89948 GS Bildeler´s E92 M3: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90666 Project BMW Z4 M: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=99737 Jeppe's E46 M3 SMG sedan: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=133999 Hulken, M3 e46: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=69117&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hva som er virkelig er gromt er en definisjonssak, men det er iallefall to stk. originale E46 M3 CSL´er her inne og minst to stk. originale E36 M3 GT. I tillegg er det en E30 med S70B56 motor (E31 850CSi)... V12, 380 HK og 550 Nm her inne. Mange har også alternative biler som f.eks ulike Porsche varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hva som er virkelig er gromt er en definisjonssak, men det er iallefall to stk. originale E46 M3 CSL´er her inne og minst to stk. originale E36 M3 GT. I tillegg er det en E30 med S70B56 motor (E31 850CSi)... V12, 380 HK og 550 Nm her inne. Mange har også alternative biler som f.eks ulike Porsche varianter. Enig... En grom bil har ikke 750hk++ synes jeg.. Så mye hk er bare ubrukelig til annet enn å skryte med.. Men enkelte får ståpikk av å se noen lage blårøyk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Igjen så er det en definisjonssak hva folk foretrekker. For enkelte er det kanskje nettopp de 750hk+ røykmaskinene som ligger nærmest til hjertet. Selvsagt er det morsomt med biler som er lette av vekt, lave, stive og optimalisert til å holde mest mulig fart gjennom svingene med, men det er også noe helt spesielt med å kjenne krefter istand til å skyve en godt bak i setet og rive seg løs i høye hastigheter. Mye hk og røyk er i de fleste tilfeller det mest publikumsvennlige hvis man må stå på sidelinjen å se på, men det er jo mulig å sko bilen så man får litt av kreftene ned i asfalten også. Det hele ender rett og slett bare opp i en smakssak tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 For meg så er en standard M5 eller M3 en grom bil Et eller anna jalla garasje prosjekt av en løpsbil som aldri kan brukes på veien ser ikke jeg på som gromt. Her er det interessen til hver enkelt som gjør forskjellen Kommer en til meg og sier at han har en 550I så tenker jeg "oj en E60 550I ja den er grom den" så sier han at det er en E34 550I løpsbil, da synes ikke jeg det er så veldig gromt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 For meg så er en standard M5 eller M3 en grom bil Et eller anna jalla garasje prosjekt av en løpsbil som aldri kan brukes på veien ser ikke jeg på som gromt. Her er det interessen til hver enkelt som gjør forskjellen Kommer en til meg og sier at han har en 550I så tenker jeg "oj en E60 550I ja den er grom den" så sier han at det er en E34 550I løpsbil, da synes ikke jeg det er så veldig gromt lengre Jeg er veldig langt på vei enig med deg i dette synspunktet, men custombygg kan også være interessante hvis det er riktig gjort. En original S70B56 motor er f.eks noe helt annet enn en S38B38 motor med pustehjelp... eller enda værre... en M30B35 motor med pustehjelp. Da heller en original M106 motor (E23 745i) med forhøyet ladetrykk. Dette koker ned til smak og behag... som noen andre helt korrekt har påpeket tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 mest mulig hk og hjulspinn, men en helhet bør det være i en bil uansett, at den er tøff og gjennomført syns jeg også er viktig, spørs helt på hvordan stil man velger, funksjon før form, eller en rød line gjennom hele prosjektet.. MEN: En standard bil er for folk som ikke er bilinteresserte.. alle kan ha en standardbil, derfor må man gjøre alt man kan/har råd til for å skille seg fra de samme bilene lengre ned i kvartalet. med mindre det er en bil som er så sjelden at det er politisk ukorrekt, siden den er uerstattelig. F.eks alpina e28 eller liknende.. en standard m3 er det alfor mange av til den ikke bør modifiseres.. Min interesse er kun for gamle garasjeprosjekter.. som skiller seg ut. Bilen til e30 big er en av de aller grommeste syns jeg, med nesten 1100hk og 1500nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Selv har jeg e36 m3 med to delt lakk og lite styling.. Egentli kun en e46 m3 front og en bakrute senker.. Wrc bur.. S50b30 med smidd innmat. Gt35r82 turbo med 1.06 hus.. Ikke benket men har tall mellom 580 og 750 en plass troli.. Avhengig av trykk og hvilken kjøring den skal brukes i.. Menst motoren er bygget for og klare effekt langt over 1000tallet.. Bilen skal brukes for timeattack og drifting.. Og jeg har skiltene så jeg kan bruke den på gaten.. Men blir aldri brukt da den er altfor lav og altfor stiv.. Mange jeg kjenner mener denne bilen er rå selv liker jeg godt noen av de e46 m3ene med kompressor innpå her.. da disse faktisk kan brukes til alt.. Menst min egner seg kun på en bane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 En standard bil er for folk som ikke er bilinteresserte.. alle kan ha en standardbil, derfor må man gjøre alt man kan/har råd til for å skille seg fra de samme bilene lengre ned i kvartalet. med mindre det er en bil som er så sjelden at det er politisk ukorrekt, siden den er uerstattelig. F.eks alpina e28 eller liknende.. en standard m3 er det alfor mange av til den ikke bør modifiseres.. Jeg skjønner at dette er lett ironi, men smak litt på uttalelsen... en gammel Alpina E28 skal altså være mer interessant enn en f.eks en E46 M3 CSL. For å være helt ærlig virker dette mest som om du ikke har råd til annet enn en gammel E28. Når dette er nevnt er gamle Alpina´er uten tvil både spennende og interessante, men de når objektivt ikke moderne hardcore BMW´er til anklene engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå