janerik171187 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 noen her som har koplingsskjema på det 4kanta stikket med fargekoder? 83 mod om det har noe å si stikket på bilen min er klipt av så vet ikke hva som er hvem pol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg bruker begge de bakerste festa å motoren, å da står den perfekt. men jeg har begynt å se på lednings nett. På lednings nettet på m50`n er det 20 pinner å på koblings sjemaet står det 25 pinner. Er det forskel på e34 å e36 lednings nett?Bilde av motor kontakt Noen som viste noe om dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Passer e30m3 mellomakslingen på min e30 med m50 og zf kasse? tenker på lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Jeg bruker begge de bakerste festa å motoren, å da står den perfekt. men jeg har begynt å se på lednings nett. På lednings nettet på m50`n er det 20 pinner å på koblings sjemaet står det 25 pinner. Er det forskel på e34 å e36 lednings nett?Bilde av motor kontakt Noen som viste noe om dette??? Uten at jeg kan garantere hukommelsen min, så mener jeg at jeg en gang leste på ppf forumet at en kar hadde hentet en M50B25 fra en tidlig E34, og denne hadde 20 pinner. Den startet og gikk uten videre i hans E30 ble det sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Passer e30m3 mellomakslingen på min e30 med m50 og zf kasse? tenker på lengden. Hvis du har M3/328i ZF så passer E30M3 mellomaksel rett på. Har det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 kan vel legge til at nr 16 og 17 på e34 motornett ikke skal ligge sammen nr 20 på e30 stikket, som det står i guiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Passer e30m3 mellomakslingen på min e30 med m50 og zf kasse? tenker på lengden. Jeg tok ut motoren fra en e34 525 touring med zf kasse. og da bestillte jeg m3 mellomaksling fra koed og den passet rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Passer e30m3 mellomakslingen på min e30 med m50 og zf kasse? tenker på lengden. Jeg tok ut motoren fra en e34 525 touring med zf kasse. og da bestillte jeg m3 mellomaksling fra koed og den passet rett på. Kosta den på koed da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn m Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Jeg bruker begge de bakerste festa å motoren, å da står den perfekt. men jeg har begynt å se på lednings nett. På lednings nettet på m50`n er det 20 pinner å på koblings sjemaet står det 25 pinner. Er det forskel på e34 å e36 lednings nett?Bilde av motor kontakt Noen som viste noe om dette??? Uten at jeg kan garantere hukommelsen min, så mener jeg at jeg en gang leste på ppf forumet at en kar hadde hentet en M50B25 fra en tidlig E34, og denne hadde 20 pinner. Den startet og gikk uten videre i hans E30 ble det sagt. Jeg har fått start og jeg brukte 20 pin koblingen fra m50 ledningsnettet og plugga det rett på e30 nettet. Har ikke fått testa om alle følere fungerer for jeg mangler banjo kobling på returen på servoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Passer e30m3 mellomakslingen på min e30 med m50 og zf kasse? tenker på lengden. Jeg tok ut motoren fra en e34 525 touring med zf kasse. og da bestillte jeg m3 mellomaksling fra koed og den passet rett på. Kosta den på koed da? 5092,- tror jeg den kostet, med hardy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Vil bare legge til at denne guiden fungerte bra til min 84 E30 med S50B32. Kan legge til at OGSÅ Golf 2 1,6l BKF passet UTEN å slipe på innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Vil bare legge til at denne guiden fungerte bra til min 84 E30 med S50B32.Kan legge til at OGSÅ Golf 2 1,6l BKF passet UTEN å slipe på innsuget Da står motoren din jævli skeivt i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Sier du det ja... Der fins 2 typer bremsekraftforsterkere på golf 2. Den ene typen er 22,5 cm i diameter og den minste er 19 cm. Den sist nevnte er den jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Jepp, det går greit med den minste Golf 2 forsterkeren (samme str som Golf 1 så vidt jeg husker). Her bruker jeg også E28 535 motorputer + 15mm spacerskive på sjåførside, og da blir klaringen mellom innsug og BKF: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Noen som kan fortelle meg hvilen av bensin nippelane som er tur/retur på m50 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå