Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er mulig jeg kommer å kjører i morra;) Hvis det fortsatt er mulig? Kjører E46 320d!

Skal til Jessheim i kveld.., så stikker muligens innom å sjekker forholdene... Ligger det inne på det avsperra området?? etter stripa?, har vært mye på Motocross bana der å kjørt......

Skrevet
Er mulig jeg kommer å kjører i morra;) Hvis det fortsatt er mulig? Kjører E46 320d!

Skal til Jessheim i kveld.., så stikker muligens innom å sjekker forholdene... Ligger det inne på det avsperra området?? etter stripa?, har vært mye på Motocross bana der å kjørt......

Det er inn forbi motocrossbana ja, bare å følge betongen innover så kommer du til enden på dragracebanen. :)

Skrevet

Var der nå... Det er jo bom inn dit... Men på betong stripa var det mye snø og is;)

Så da kmr jeg og en kamerat etterpå for å kjøre! En e46 330d og en e46 320d!

Skrevet
Mente 120 på langstrekka oppover jeg altså?

på den breie delen av banen kan du kjøre så fort bilen klarer. på den smale grus veien som går tilbake til start er det maks 50. det kan være folk i skogen som brått spretter ut på veien med hunder. har selv sett folk med dyr dukke opp der på BMWCCN treff.

Skrevet

Hjemme igjen etter tur til Gardermoen, satt på med Robkill sin 732i :D Var veldig gøy, men potta eksploderte på E6 fra Oslo så derfor den bråka slik... Sitter med øresus i skrivende stund. Bilen ble utsatt for litt skade igår kveld, men var jo fint kjørbar.

Siste turen før vi dro gikk mista vi trykket på clutchen så vi kjørte Gardermoen til Oslo uten clutch og Robkill er nå på vei hjem til Nesodden..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...