Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, tipper det var lett å høre hvor e23'n var ja :)

Gikk greit å kjøre hjem uten clutch, måtte bare planlegge kryss, rundkjøring osv. litt bedre enn normalt :P

Skrevet

heheh :D

Fikk tatt noen bilder,men dessverre ingen av E23'n på banen der,skal prøve å få lagt dem ut etterhvert.

Første runden jeg så du kjørte hang eksosanlegget en meter bak bilen,et par runder etter kom bakfangeren av ;) blir litt skruing nå eller?

Skrevet

ja,det så morsomt ut :)

Måtte flire da vi kom i E34 ix'n utpå der og så Rieger bakfangeren til den audien som var så hissig :P

Siste jeg hørte var at han skreik "jeg har betalt jeg også,så jeg skal faenmeg kjøre" så kom han tilbake minus ræva på bilen :D

Skrevet
heheh :D

Fikk tatt noen bilder,men dessverre ingen av E23'n på banen der,skal prøve å få lagt dem ut etterhvert.

Første runden jeg så du kjørte hang eksosanlegget en meter bak bilen,et par runder etter kom bakfangeren av ;) blir litt skruing nå eller?

Synd at du ikke har noen av e23'n :(

Ble litt overaska over eksosen ja! hørte ikke at det var noe galt heller pga. fremste eksospotte hadde eksplodert på vei opp dit :P

bakfangeren tredde jeg i en snøfonn så den bøyde seg, så skrudde den av for å ikke ødelegge enda mer :wink:

Skrevet

jo,jeg møtte en ambulanse på vei ut derfra og så helikopteret litt tidligere,men ante ikke hav som var på ferde.

Tragisk da! Synd at sånt skjer når det i tillegg skjer på egnet område.

Skrevet
Mente 120 på langstrekka oppover jeg altså?

Da får du la vær å skrive på grusen da, eneste grusen er på returstrekka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...