Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg kjørte Toyota, men det står ikke Toyota på den!!

Å hvilken rolle spiller det mener du? Om det står eller ikke står så er det fortsatt en toyota...

Skrevet
Jeg kjørte Toyota, men det står ikke Toyota på den!! Would you like some whine with that cheese, Sir ?

jeg kjørte bmw. men står ikke bmw på den.

Skrevet

Kaos fikk jeg overhode ikke inntrykk av at det var, så hva sutrer dere for?

Legger man opp farten etter de andre bilene så havner man heller ikke i hverandre.

Kommer det en raskere bil bak, så bare blink den forbi! om det lar seg gjøres der og da.

Skrevet
Kaos fikk jeg overhode ikke inntrykk av at det var, så hva sutrer dere for?

Legger man opp farten etter de andre bilene så havner man heller ikke i hverandre.

Legge opp farten etter de andre bilene er helt greit det, om det hadde vært noe regelmessig tempo i det hele tatt. Folk kjørte jo i variabelt tempo hele tiden, men det var ikke det største problemet. Det største problemet var det at folk fant ut at de skulle kjøre imot kjøreretningen her og der. For ikke å snakke om all den rygginga osv osv...

Men om du var han som kjørte med den gamle slitne 732i'n så skjønner jeg jo at du syns det ikke var kaos, da du var en av de som sto for det meste av råkjøringa...

Slike treff er morsomme å være med på, men dette treffet var det mest kaotiske jeg har vært med på. Jeg har vært med på treff der før med samme arrangør og det har alltid fungert mer eller mindre greit med en slik frikjøring's opplegg, men denne gangen var jeg glad jeg ikke kjørte selv.

Håper det blir flere slike treff iløpet av sesongen :)

Skrevet

Om noen begynte å kjøre feil vei har jeg full forståelse om at det ble sett på som kaos!

Jeg fikk heldigvis ikke oppleve det selv, så da beklager jeg om det var det som er grunnen til snakket om kaos.

Jeg som kjørte 732'n ja, og jeg synes ikke det var kaos!

Om du har skrevet det riktig.

Skrevet
Jeg kjørte Toyota, men det står ikke Toyota på den!! Would you like some whine with that cheese, Sir ?

jeg kjørte bmw. men står ikke bmw på den.

Jo og jo, hver minste lille del på både Toyota og BMW er merket med nettop, Toyota og BMW ;D

Skrevet

Jeg som kjørte 732'n ja, og jeg synes ikke det var kaos!

Om du har skrevet det riktig.

Beklager, glemte en ikke, og rakk ikke å rette før du svarte ;) hehe

Skrevet

Da synes jeg det var en urimelig kommentar, mener selv at jeg overhode ikke kom opp i noen situasjonen hvor jeg var i veien for andre biler, eller for nærme dem heller.

Foruten da jeg satt meg fast første runde, og da tror jeg ikke du var der?

Men om du, eller noen andre synes kjøringa mi er upassende!

Si hva som er galt der og da, og ikke på et forum i ettertid hvor jeg ikke har noen mulighet til å rette opp eventuelle feil.

Skrevet

Skjønner det er en del forskjellige meninger om det var kontroll eller kaos, men det er opp til den enkelte å vurdere. Men hvis man kjører en bil til 10.000, så vil man være mindre nervøs for at det skal skje noe enn hvis man kjører en bil til 300.000. Hvis man har en bil nesten i rævva og man da kjører en dyr bil, så vil man bli redd for at den bilen skal smelle i deg og føler at det er ute av kontroll.. Vil tro de fleste tenker litt sånn.

Men når og hvor er neste arrangement dere skal holde? Hvis det passer seg sånn, så kan jeg sikkert stille som funksjonær (hvis det kalles det :P), om det er interessant for dere. Er vel muligheter for å få kjørt litt selv selv om man hjelper til? :)

Skrevet

Syntes ikke det var kaos overhodet, Vi i 732n var vel en av de som var raskest rundt banen. Følte ikke vi skapte noen farlige situasjoner overhodet og tilpasset oss andre. Fulgte mye med bak oss og så ikke noe kaos egentlig. Drar man på et slikt sladdetreff som dette og er redd for bilen så kan man vel egentlig dra et annet sted spør du meg, altså om man er livredd for den, ting skjer fort utpå banen. Da er det bedre å finne seg en stor parkeringsplass aleine som man kan leke seg på.

Min mening.. Når vi så folk var på kanten til å snurre hugde vi inn bremsen med en gang og avverget eventuelle sammenstøt..

Men er enig i det at 5-6 biler på banen av gangen er passe, og om man kunne fordelt seg litt, vi kjørte alltid hele stripa helt i bånn. De få som bulka, det var vel ikke i andre biler eller på grunn av noen andre?

Skrevet
Hvorfor må det være slik at de som har minst grunn til å sutre er de som roper høyest?

Så du er så edel at du lar vær å rope mener du? Spent på hva du har å klage over da?

Skrevet

Foruten da jeg satt meg fast første runde, og da tror jeg ikke du var der?

Nei, var ikke der før ett sted mellom 12 og 13.

Men om du, eller noen andre synes kjøringa mi er upassende!

Si hva som er galt der og da, og ikke på et forum i ettertid hvor jeg ikke har noen mulighet til å rette opp eventuelle feil.

Nei, det er ikke deltagerene sin jobb å ta tak i andre deltakere, det er arrangørens jobb.

Skrevet

Ikke start forumkrangling som tar fokus vekk fra at de fleste av oss hadde en kjempefin dag da.

Ting kan forbedres, og tidvis var det noen litt ugne situasjoner der ute,men det kom av at folk ikke tok så mye hensyn til hverandre. Ved neste treff,foreslår jeg i tillegg til heat av 5 og 5 biler,inndeling av bilene i grupper så de er mest like hverandre. Toyotagutta og de andre uregga litt lurvete bilene i en type heat,hele bruksbiler med skilt i en gruppe og gjerne en gruppe for litt dyrere/mer muskuløse biler.

Men som noen her nevnte, du tar en bil utpå en bane for egen regning og risiko,derfor min "nye" E28 sto parkert.

Skal få photobucket'a de bildene jeg har i kveld,må snekre ribbe og snadder først ;)

Bra bilder av rød E36,feil vei i den store svingen og oppi dumpa på venstre siden av banen ;) Da jeg var me ut i E30 325'en snurra den bilen i de svingene hver gang :D Ble en morsom greie av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...