gkw89 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 synes ikke det var så mye kaos til å lage spetakkel av egentlig... skjedde ingenting som jeg lot merke til... men ja, neste gang kan det være best å ha 5 og 5 og prøve å opprettholde det, så man har en regel og holde seg til...
Wacman Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Alle vi som kom tidlig fikk god beskjed om nettop det,5 om gangen, men som nevnt de to gutta klarte ikke stå og holde alle i øra hele dagen,så det sklei ut litt. Foreslår at vi bytter litt på å være funksjonærer neste gang også jeg. Med en gang jeg tredde på meg refleksvest for å ta bilder ute på banen,begynte folk å spørre meg om de kunne kjøre etc, så det skal ikke så mye til å bli ein autorität
Morty999 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 noen som har fler bilder av mk2'ern min da? og sjøbuse: det var vell bare en gang du måtte stoppe, og det var bare den ene gangen jeg ikke stoppet heller, ellers så bremsa jeg godt ned inntil jeg så om det kom noen ut på grusveien midt på...
S.Arnesen Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 noen som har fler bilder av mk2'ern min da? og sjøbuse: det var vell bare en gang du måtte stoppe, og det var bare den ene gangen jeg ikke stoppet heller, ellers så bremsa jeg godt ned inntil jeg så om det kom noen ut på grusveien midt på... Det var 2-3 ganger han måtte stoppe for deg. Men det er vel få som har tatt seg tid til å lese det skiltet uansett Selv så syns jeg ikke det burde være nødvendig å dele inn i grupper, bare man holder seg til tre enkle regler. Hold avstand, følge fartsgrensa og opprettholde vikeplikten på returstrekka, også holde seg i riktig kjøreretning...
ole_m7 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Det er ikke en offentlig vei den grusveien som går "forbi" bremsestrekka. Dette er en del av baneanlegget. Det er satt opp 50 av naturlige årsaker, men det er ingen norsk lov som sier den farta må holdes. Hadde dere krasja hadde det blitt delt ansvar uansett. Dette VET jeg siden det er familien min som eier banen, og området rundt. Dere må inn en bom for å komme inn der og dermed er det lukket område.
Robkill Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Selv så syns jeg ikke det burde være nødvendig å dele inn i grupper, bare man holder seg til tre enkle regler. Hold avstand, følge fartsgrensa og opprettholde vikeplikten på returstrekka, også holde seg i riktig kjøreretning... Det gjorde jeg, og alikevell så klager du? Gidder ikke diskutere mer, skjønner nå at du ikke har noen grunn til å si at jeg var en av værstingene
Morty999 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 noen som har fler bilder av mk2'ern min da? og sjøbuse: det var vell bare en gang du måtte stoppe, og det var bare den ene gangen jeg ikke stoppet heller, ellers så bremsa jeg godt ned inntil jeg så om det kom noen ut på grusveien midt på... Det var 2-3 ganger han måtte stoppe for deg. Men det er vel få som har tatt seg tid til å lese det skiltet uansett Selv så syns jeg ikke det burde være nødvendig å dele inn i grupper, bare man holder seg til tre enkle regler. Hold avstand, følge fartsgrensa og opprettholde vikeplikten på returstrekka, også holde seg i riktig kjøreretning... hmm, husker jeg så feil? hehe jeg har heller aldri sett noe skilt om 50 sone
Chris_ Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Var banen like stor som den var ifjord? Da syns jeg 5 og 5 høres lite ut, faktisk Banen er veldig lang, så 5 om gangen syns jeg ikke høres ut som et stort problem.. Nok et spørsmål; var banen annerledes enn forrige gang? Måket en slags bane eller noe?
Robkill Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Var banen like stor som den var ifjord?Da syns jeg 5 og 5 høres lite ut, faktisk Banen er veldig lang, så 5 om gangen syns jeg ikke høres ut som et stort problem.. Nok et spørsmål; var banen annerledes enn forrige gang? Måket en slags bane eller noe? Vet ikke hvordan den var i fjor, men ang. 5 og 5biler så varierte det! Ble litt tett til tider så man bare måtte kjøre sakte å la hver å sladde, da alle bilene havna på samme sted samtidig De gangene bilene var spredd utover hele banen kunne det fint vært flere utpå! men pga. hastighetsforskjeller så ble det til at folk samla seg igjen, spesielt i nederste svingen hvor mange snurra
Jonas_S Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Vi hadde en kjempe fin dag hele gjengen tror jeg i bunn og grunn.... Men ikke for å være noen utpeker eller noe her, så syns jeg all større klaging kommer igjen fra to stk som også klaga i fjor..... Vi er der inne for å ha det morro folkens, er vi ikke? Så om noen kanskje bryter 50 km på grusveien så gjør folk det... Vært med på flere treff der inne på asfalt og ALDRI satt på eller kjørt bil og holdt 50 der.... Er ikke råkjører jeg, men er morro å få gjort ting som man da ikke får gjort på vei der inne... Og når dere kjører på 109 veien (lokalveien her hjemme) kjører dere i 60 hele veien da? aldri over? Som sagt i førsten, vi grilla og kosa oss der inne igår... Alle hadde smil om munnen når de kom inn etter og ha kjørt, er det noe å klage over? Knall bra treff stian, og steffen:)
Werther Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Det er helt utrolig at folk som ikke har kjørt på Gardermoen sitter og klager høylytt på kaos og sikkerhet! Hva med å erfare selv istedenfor å spamme ned tråden?? Og akkurat som i fjor er alle fornøyde, unntatt Sjøbusa og Arnesen. BOMBE! Dere to klager så jævlig at jeg får hemorider. Når dere kjører sakte må dere regne med at folk vil forbi, da kan dere legge dere til siden og slippe forbi i verste fall. Dere er mer opptatt av fartsgrenser og vikeplikt enn kjøring, men dette er da et lukket sladdetreff. Treffet fungerer kjempefint i sin nåværende form, og selv synes jeg 5 biler er litt lite. 7-8 biler pr gang hadde vært optimalt mtp flyt og ventetid. Premiering og konkurranser er sikkert vel ment, men dette fører vel fort til mindre kjøretid og mere venting og kontrollkåte refleksvest-nisser. Det er deilig med et treff kjemisk fritt for flaggveivende autoriteter der kjøringen er satt i sentrum, la oss beholde det slik! \:D/
Chris_ Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Det er helt utrolig at folk som ikke har kjørt på Gardermoen sitter og klager høylytt på kaos og sikkerhet! Hva med å erfare selv istedenfor å spamme ned tråden??Og akkurat som i fjor er alle fornøyde, unntatt Sjøbusa og Arnesen. BOMBE! Dere to klager så jævlig at jeg får hemorider. Når dere kjører sakte må dere regne med at folk vil forbi, da kan dere legge dere til siden og slippe forbi i verste fall. Dere er mer opptatt av fartsgrenser og vikeplikt enn kjøring, men dette er da et lukket sladdetreff. Treffet fungerer kjempefint i sin nåværende form, og selv synes jeg 5 biler er litt lite. 7-8 biler pr gang hadde vært optimalt mtp flyt og ventetid. Premiering og konkurranser er sikkert vel ment, men dette fører vel fort til mindre kjøretid og mere venting og kontrollkåte refleksvest-nisser. Det er deilig med et treff kjemisk fritt for flaggveivende autoriteter der kjøringen er satt i sentrum, la oss beholde det slik! \:D/ +1! Var der ifjord, og tenkte å ta turen i år også, men blir ikke det samme uten bil desverre.. hehe
S.Arnesen Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 hmm, husker jeg så feil? hehe jeg har heller aldri sett noe skilt om 50 sone Neida, står ikke noe skilt om 50 sone, det er noe eierene har sagt at det skal være. står at det er stopp for høyre eller noe i den duren på skiltet som står ved det krysset der. Det gjorde jeg, og alikevell så klager du? Gidder ikke diskutere mer, skjønner nå at du ikke har noen grunn til å si at jeg var en av værstingene Alt her i verden dreier seg ikke om deg, var mer på ett generelt plan... Det er helt utrolig at folk som ikke har kjørt på Gardermoen sitter og klager høylytt på kaos og sikkerhet! Hva med å erfare selv istedenfor å spamme ned tråden?? Nå har det seg slik at jeg har kjørt på 8-10 treff der før da, så jeg har nok kjørt noen timer der... Alt her i verden dreier seg ikke om deg, var mer på ett generelt plan...
SteffenM2 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Ja, og da var tiden kommet for at S.Arnesen og Sjøbuse begynte og klage ja, tydeligvis vansklig og unngå det. Altså, for og si det enkelt, nå har dere vært på iallefall 2 av treffene, og dere har klagd og klagd. Kan dere ikke bare la vær og komme hvis det er så ille? Og hvorfor kan dere ikke ta litt iniativ selv, gå bort til vedkommende og snakke med dem ang. det de gjør? Mye enklere og få orden på det der og da, enn og vente til dere kommer hjem og så klage på forumet. Og hvorfor kom dere ikke til meg, og konfronterte meg med problemet? Så hadde jeg selfølgelig tatt dette opp med den andre personen?
Wacman Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 rart det der at folk ikke sier noe der og da,men kommer seg hjem,går på nett og da klager som faen. Jeg hadde det kjempegøy,det tror jeg de fleste andre hadde også - men den gleden er iferd med å vannes ut av noen av de inleggene som har kommet. Vi prøver igjen i januar,yeah? Da får heller folk klage på stedet,burde ikke være så vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå