Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjøbuse, E38 er det iallfall greit å få tak i billige brukte deler til, og få reparert for en grei penge. Men kunne jo tenkt meg å kjøre 4wd på et slikt sladdetreff. Da blir det brått litt verre.

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E30 318 blir snart kjøpt inn for vinteren :D

Stiller opp med videokamera og godt humør :D

Så nettopp filmen jeg filmet der ifjord. Sinnsykt artig opplevelse :D Gleder meg allerede :)

Skrevet

Var på 3-4 slike treff ifjor med e46'n og det Gikk fint det :) Men var endel episoder som viste ferdigheten blandt folk...

Men du tenker kansje på treffene med bmwccn øst avd som arrangør, som ikke har noe med dette treffet i denne tråden å gjøre?

Ikke med bmwcc nei, er med 2-3 andre arrangører. :) Bmwcc's treff kan ikke sammenlignes med slike rene "herjetreff" syns jeg :)

Skrevet

Hjelm er anbefalt, men ikke påbudt. Det vil bli foretatt en liten teknisk sjekk ved betaling.

Hva går den tekniske sjekken ut på?

Skrevet

Hjelm er anbefalt, men ikke påbudt. Det vil bli foretatt en liten teknisk sjekk ved betaling.

Hva går den tekniske sjekken ut på?

At bilene er i en stand som gjør at vi tørr og slippe dere utpå, enkelt og greit.

Det er vel Stian som kan mest om dette, hva den vil gå ut på er jeg ikke sikker på, er ikke jeg som styrer med det.

Skrevet

Ligger snøen fortsatt der nå?

Sett snøen ligger bra i Dal/Minnesund området, og det er jo ikke såå langt unna.. :)

Skrevet

All snø har regnet bort her i området. Men kan jo fort snu seg det. Må nok ta en tur bort for å se på dette ja ;)

Skrevet

Så det var spådd litt snø senere i November, men det er jo fortsatt for tidlig å si enda :) Får bare håpe det er litt snø/is der :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...