thoslags Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hmm okay skal sjekke ut! men kan eg bruke sånne kit på fjernlys om eg vil?
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Det kan du! Har selv montert dette i nærlys, fjernlys og tåkelys Mange tror de "må" montere 55W i fjernlys, men dette stemmer ikke. Jeg anbefaler å montere 35W i fjernlys og. Grunnen er at forskjellen kun er 15% mellom 35W og 55W, og det er ganske ubetydelig når du tenker på at 55W har mye lengre tennetid enn hva 55W har.
todleif Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Det kan du! Har selv montert dette i nærlys, fjernlys og tåkelys Mange tror de "må" montere 55W i fjernlys, men dette stemmer ikke. Jeg anbefaler å montere 35W i fjernlys og. Grunnen er at forskjellen kun er 15% mellom 35W og 55W, og det er ganske ubetydelig når du tenker på at 55W har mye lengre tennetid enn hva 55W har. Forskjellen ifra 35w til 55w er 57% Blir nok betydligt bedre lys av dette!
320it Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Jeg vil heller anbefale ALLE å vurdere å kjøpe skikkelige varer fra Bilkabel.comHar kjøpt alle mine xenon-kit (jobber med montering av xenon), og har foreløpig ikke hatt NOE problem med autocheck(pærevarsling), radiostøy, defekter osv. som alle er kjente problemer hos de fra VVME. Jeg snakker av erfaring her folkens. Har selv brukt flere VVME-kit i min tid, og det er risikabelt! Man kan ødelegge dyre komponenter i bilen med disse billig-kittene! De er IKKE tilstrekkelig isolert osv. det er vell ikke du som driver bilkabel.com eller? hehe ser du hetser billige xenon kit, og anbefaler alle å kjøpe hos bilkabel.com i flere tråder..
PIIIPower Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hehe.. vi skjønner at en kit til snaue 500kr ikke er det samme som original erstattninger til 14.000kr og oppover og dette kan vi leve med. Er stort sett bare å bytte tilbake til org. hvis noe ikke funker. Hadde ikke vært market for disse kittene hvis de ikke holdt mål. Vvme 55wkit er på vei til langlysa mine
Breitling Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Jeg vil heller anbefale ALLE å vurdere å kjøpe skikkelige varer fra Bilkabel.comHar kjøpt alle mine xenon-kit (jobber med montering av xenon), og har foreløpig ikke hatt NOE problem med autocheck(pærevarsling), radiostøy, defekter osv. som alle er kjente problemer hos de fra VVME. Jeg snakker av erfaring her folkens. Har selv brukt flere VVME-kit i min tid, og det er risikabelt! Man kan ødelegge dyre komponenter i bilen med disse billig-kittene! De er IKKE tilstrekkelig isolert osv. Ser at du skryter Bilkabel.com opp i skyene i hver eneste tråd som i nyere tid er startet ang xenon. Du eller en kamerat av deg som driver sjappa eller?? Dette blir feil type promotering av Bilkabel.com i mine øyne.
stianly Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 i hver eneste tråd han har skreve i meiner du?
Lars89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Eg har lyst på bedre lys kun i fjernlysa.. Kan eg montere eit sånnt h7 kit i fjernlysa på ein e46? Det kan du absolutt. Har gjort det på min. Må ha egne holdere som du finner f.eks her
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Det kan du! Har selv montert dette i nærlys, fjernlys og tåkelys Mange tror de "må" montere 55W i fjernlys, men dette stemmer ikke. Jeg anbefaler å montere 35W i fjernlys og. Grunnen er at forskjellen kun er 15% mellom 35W og 55W, og det er ganske ubetydelig når du tenker på at 55W har mye lengre tennetid enn hva 55W har. Forskjellen ifra 35w til 55w er 57% Blir nok betydligt bedre lys av dette! Nei nei, er bare 15% forskjell! Dette er målt.. Mulig de VVME-kitta er så svake på 35W at det blir enorm forskjell
BmMm3 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Må ha meg nytt xenon kit etter mitt vart stjelt.Hva anbefaler dere som er bra? er så mye rart ute nå so vanskeli å vite om hva som er bra og ikke fult så bra. Skal brukest på en e-34 =) Jeg kjøpte mine i tyskland. Har fortsatt et H7 og et H1 sett igjen dersom det skulle være av interesse. Du kan et sett for 598,- Bruker helt likt kit på min E90, 6000Kelvin i fargestyrke. Ta kontakt på PM hvis det er av interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå