Richie85 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 som tema sier, noen som har bilder av e46, gjerne touring, XI/XD på 19" felger uten senking? Lurer på hvordan dette ser ut.. eller om det blir stylter... Takk!
Hans Wilhelm Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Blir høyt nok i front ihvertfall. Har en 02 320it med 19" og det ser litt rart ut foran. Bak er det helt greit. Xi er vel også høyere originalt?
Hans Wilhelm Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Fant jammen ett bilde også. Bilen min har sportsunderstell. Felgene er forresten til salgs
Mexos Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Jeg hadde trodd det skulle se verre ut. Var jo ikke alt for høy foran den der
Hans Wilhelm Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Ser nok litt bedre ut enn det gjør i virkligheten. Men det er ikke mye, men 15-20mm i front hadde vært perfekt.
Richie85 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Xi er høyere vet du, derfor jeg skulle likt å sett bilde av en på 19" og usenket.. tror også det vil bli altfor høyt, kom over noen veldig veldig fine felger og samtidig som jeg er på jakt etter nye vinterhjul til bilen hadde det vært litt tøft.. men er redd 19" vinterdekk vil bli altfor hardt for norsk vinter..
marius paulsen Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 er det et problem å senke disse? har lyst å kjøpe meg en slik så det hadde vært fint å vist
Richie85 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Sjekk her Du er en engel hehe.. takk!
Richie85 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 er det et problem å senke disse? har lyst å kjøpe meg en slik så det hadde vært fint å vist Neida, er ikke noe problem å senke disse.. Eibach har et pent sett som senker 30/25.. "Tele" Her på forumet har 330xi som er senket og kjører på 19", ordentlig fin bil! Tanken min med usenket xi er at jeg kjøpte den for å ha en bil som trekker bra opptil hytta.. da er det litt dumt å begynne å senke den, slik at jeg må brøyte meg plass.. hehe.. Får hvertfall teste bilen og se hvordan den oppfører seg aller først før jeg tenker på senking..
Rikerud Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Dette er en 330Xi med 19". Orginal høyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå