Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som tema sier, noen som har bilder av e46, gjerne touring, XI/XD på 19" felger uten senking? Lurer på hvordan dette ser ut.. eller om det blir stylter...

Takk!

Skrevet

Xi er høyere vet du, derfor jeg skulle likt å sett bilde av en på 19" og usenket.. tror også det vil bli altfor høyt, kom over noen veldig veldig fine felger og samtidig som jeg er på jakt etter nye vinterhjul til bilen hadde det vært litt tøft.. men er redd 19" vinterdekk vil bli altfor hardt for norsk vinter..

Skrevet
er det et problem å senke disse? har lyst å kjøpe meg en slik så det hadde vært fint å vist :wink:

Neida, er ikke noe problem å senke disse.. Eibach har et pent sett som senker 30/25.. "Tele" Her på forumet har 330xi som er senket og kjører på 19", ordentlig fin bil!

Tanken min med usenket xi er at jeg kjøpte den for å ha en bil som trekker bra opptil hytta.. da er det litt dumt å begynne å senke den, slik at jeg må brøyte meg plass.. hehe.. Får hvertfall teste bilen og se hvordan den oppfører seg aller først før jeg tenker på senking.. :)

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...