Robin L Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 hei. jeg lurer på å selge e38en min nå. nå har jeg en 730. jeg kunnet godt tenkt meg en større motor. jeg har lurt litt på den 750n som ligger på finn til 150k. hva mener dere om denne motoren? noen dyre svakheter, bensinforbruk vs ytelser osv. hva er mest holdbart av vanlig aut.kasse og tiptronic? ..føler selv at aut.giret er ett svakt punkt. den jeg har nå fikk ny kasse på 230k km.... om jeg vil ha v8 igjen, er da m62 ett bedere alternativ enn m60?? på forhånd takk!
Lars89 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Håper dette hjelper http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E38/
2M@s Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Jeg har kjørt i litt over 2 år med min 750 nå, Har ikke vært noen dyre reperasjoner så langt. Har byttet lambdasonder å venter på nytt varmeregister, men dette må jo før eller siden byttes på de fleste biler.. Den er overraskende billig i drift, bruker ca 1,3-1,4L På bykjøring og rundt literen på langkjøring, dette er selvfølgelig ikke med flat pedal.. Bilen har nå akkurat rundet 200000 km, og girer fortsatt silkemykt, så jeg har ingen grunn til å ikke anbefale 750. Personlig synes jeg det er litt fetere lyd med V8`er, men har ACS eksosanlegg på min, så litt lyd lager den. Bilen er forøvrig til salgs, men ikke så billig som den du nevner. Mvh Thomas
Sjøbuse Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 M62B44 ville jeg valgt. 40 hk mindre enn 750. men syns V8 er mye bedre lyd. etter hva jeg har hørt er det noen deler som har tendens til å ryke i V12. den har mye mer bevegleige deler. så er jo også større kjangs noe ryker. V12 er litt skjelden motor. og delene er nok dyrere også vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå