Balsfjordingen Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe nye glass til mine Sonar lykter?
Balsfjordingen Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 type angel eye's frontlykter
Saltkjelen Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Ettersom ingen har gitt deg svar er det vel svært få som har vært borti Sonar lykter.. Jeg begynte også å stusse når jeg så Sonar og lykter i samme overskrift, for Sonar er jo et dekkmerke.. Det beste er nok om du faktisk hører med de du kjøpte Sonar lyktene av..
Morgan GS Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Du får ikke løse deler til lyktene dine fra Sonar
Balsfjordingen Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Har noen riper i glassene mine, men vet ikke hvor mye riper du har lov å ha før biltilsynet sier noe. Noen som vet ?
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Ikke feil på PKK med mindre det er sprekk i glass eller matte/skadde refelktorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå