kverna@start.no Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Tiden er snart inne for å sjekke litt egenskaper med bilen, og da lurer jeg på hva som skjer når.. Når jeg trykker en gang på knappen, så kommer det DSC i gul skrift i display.. Holder jeg kanppen inne, kommer et annet symbol (husker ikke helt i farta), med med en rund sirkel med pil i enden... 1 gang er det antispinn, og holder jeg den inne, så slår jeg av antiskrens?! Noen som vet.. Er en E61 -06 535da.
kverna@start.no Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Tiden er snart inne for å sjekke litt egenskaper med bilen, og da lurer jeg på hva som skjer når..Når jeg trykker en gang på knappen, så kommer det DSC i gul skrift i display.. Holder jeg kanppen inne, kommer et annet symbol (husker ikke helt i farta), med med en rund sirkel med pil i enden... 1 gang er det antispinn, og holder jeg den inne, så slår jeg av antiskrens?! Noen som vet.. Er en E61 -06 535da. så dette et annet sted, så da stemmer vel antagelsene mine?! 1 trykk deaktiver antispinn. Hold inne ett par sekunder da deaktiverer du både antispinn og antiskrens.
Jay-O Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Ja, stemmer det. 1 trykk for "lek litt, men så henter jeg deg inn" og hold inne for "mMMmAdNeSs!"
JøranD Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 TIlleggsspørsmål.... Kjører dere med DSC på hele tiden om vinteren? Jeg mener nemlig å ha lest ett eller annet sted om "ikke kjøre for lenge (eller for fort) med DSC på..... eller, er DSC på som default og slåes av når man trykker på knappen og DSC lampen lyser?
hagenisse Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 DSC er på hvis du ikke har trykket noe. Og der kan den vel egentlig bare stå også. Hender man må ha den av hvis man skal opp bakker, og hvis man skal komme seg rundt glatte rundkjøringer på en fornuftig måte.
flobben Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 DSC er på hvis du ikke har trykket noe. Og der kan den vel egentlig bare stå også. Hender man må ha den av hvis man skal opp bakker, og hvis man skal komme seg rundt glatte rundkjøringer på en fornuftig måte. eller krappe svinger, eller åpne svinger, ellers s-kombinasjoner. osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå