mudbug Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hei! Jeg skal montere HID ombygningssett på min tåkelys E39. Det står H7 55W 12V på tåke lys. Det finns to typer H7 med 55W og 35 W. Skal jeg ha 55W som originale??? Det koster dyrt med 55 W 2490 kr. Er det noe som ha erfaring med den xenonkit fra trafo??? Takk for rådet. http://www.streetdesign.no/?id=18838 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 35w er meir enn nok når det gjelder tåkelys 50 eller 55w kan du ha i fjernlysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 2500 er dyrt ja. Vvme.com er langt under halveprisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Er dette seriøst?! http://www.vvme.com/standard-h1-hid-con ... h=44_45_14 250,- ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Er dette seriøst?!http://www.vvme.com/standard-h1-hid-con ... h=44_45_14 250,- ?! Jepp. Du må regne med ca 400kr pr sett etter frakt da. Får det på døra etter 3-5 dager handla der mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Jepp, har handlet hos VVME flere ganger og er storfornøyd med dem, 5-6 dagers leveringstid og veldig billige kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 LANGT under halve prisen ja. Tenker vi sier 450kr inkludert ftakt 35W er mer enn nok for tåkelys. Blender alle du ser med 55W Antar det er mest for show? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 De fleste som handler 55W tenker på at det blir litt for lite varmeutvikling til å smelte snøen som legger seg på lyktene vinterstid. Snakket med en kollega av meg som handlet 55w, og det var nærmest umerkelig sterkere lys, også var de litt gulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Håper ikke jeg stjeler tråden din her nå, mudbug. Hmm, 35w 6000K bør være merkbart mye hvitere enn de "hvite" pærene jeg handla på TV-boden sist jeg var ute på tur.. Og så lenge de gir mer lys en de diode-pærene jeg handla på eBay, så er jeg i boks! Men, hvor lovlig er det å ha dette i grøft? Og, når jeg først bestiller - hvor lovlig er det å ha det i langlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Finnes ikke lovlig i det hele tatt, men det er så mangt som ikke er lov i landet i dag.. Og om du vil ha så hvitt lys som mulig må du bestill 4300k, da dette er tilnærmet dagslys.. har dette på 3'ern min og er veldig fornøyd med lysene, de fleste som sitter på kommenterer også at det er så bra lys på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Uansett tar det jo ca. ti minutter å bytte tilbake til vanlige lys for evt. etterkontroll. Men, jeg tenker - om jeg har dette i langlys, så det er jo bare hjort, pinnsvin og en og annen turgåer langs veien(!) som kommer til å se disse lysene. For min og deres del, vil det jo være veldig mye bedre at jeg kjører med ulovlige xenonlys, enn de grufullt dårlige E34-langlysene (for de er ikke mye å skrive hjem om). Men, grøftelys i 55w kan jeg forstå at gjerne kan være ulovlig. Men, siden disse er ettermontert, så er de vel like forbanna ulovlige som alt annet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Ja, jeg har også bare i langlys, men det blir rimelig svart når jeg slår over til nærlys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hehe. Bestiller jeg, så ser vi hva som skjer. Hvordan er det med toll etc? Bør det bestilles i to omganger, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Har noen erfaring med xenon fra haugland.biz? De sa at ballast er produsert etter Philips spesifikasjon. http://haugland.biz/product_info.php?cP ... ucts_id=29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Jeg har lest en del om billig ballast fra China som gjør at de tenner ca. 10 sekunder etter starting og litt blinker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå