mudbug Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 valget ble : http://rover.ebay.com/rover/0/e11050.m4 ... ADE%3A1123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Kan nesten garantere at det der er samme kitet som fra VVME bare til en høyere pris Mange "seriøse" selskaper som setter et nytt klistremerke/navn på kina-varer og selger det for doble prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 ang snakka om 55w... jeg har 55w i fjern lys, og det er helt topp.. jo bedre lys jo bedre! bruker fjern lys ganske ofte på disse tider. jeg har 8000k på alt.. fjernlyse(55w) er bitte gran hvitere.. Og det er en enorm forskjell på 55w og 35w. hvertfall det jeg har. (vvme) så har jeg 35w i nær og tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 ang snakka om 55w...jeg har 55w i fjern lys, og det er helt topp.. jo bedre lys jo bedre! bruker fjern lys ganske ofte på disse tider. jeg har 8000k på alt.. fjernlyse(55w) er bitte gran hvitere.. Og det er en enorm forskjell på 55w og 35w. hvertfall det jeg har. (vvme) så har jeg 35w i nær og tåkelys Hei! Er det mulig at du legger ut et bilde på montering av ballast for tåkelys og fjernlys?? Jeg har orginale nærlys Xenon. Jeg ser plass som er veldig trang for å henger to ballast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Liker så dårlig disse anbefalingene uerfarne folk gir mtp VVME. VVME selger "farlige" kit som kan drepe litt av hvert i bilene deres. Så er dere advart! Jobber med dette til daglig, så har nok faglig kompetanse til å si dette. Og ikke minst erfaring. Jeg monterte VVME på min private bil en gang i tiden, og 2-3 dager etter så røyk en hjerne som styrte noe med vindusviskerne. Etter å ha vært på merkeverksted og lagt igjen 12 500,- for reperasjon, så fant jeg ut at jeg ikke var den første som hadde opplevd dette. Verkstedet bekreftet og dette, at det var utvilsomt det møkka-kittet sin feil. Skyldes dårlig jording og dårlig støyisolering. Jeg handler nå alle mine xenon-kit hos www.Bilkabel.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Liker så dårlig disse anbefalingene uerfarne folk gir mtp VVME. VVME selger "farlige" kit som kan drepe litt av hvert i bilene deres. Så er dere advart! Jobber med dette til daglig, så har nok faglig kompetanse til å si dette. Og ikke minst erfaring. Jeg monterte VVME på min private bil en gang i tiden, og 2-3 dager etter så røyk en hjerne som styrte noe med vindusviskerne. Etter å ha vært på merkeverksted og lagt igjen 12 500,- for reperasjon, så fant jeg ut at jeg ikke var den første som hadde opplevd dette. Verkstedet bekreftet og dette, at det var utvilsomt det møkka-kittet sin feil. Skyldes dårlig jording og dårlig støyisolering. Jeg handler nå alle mine xenon-kit hos www.Bilkabel.com Et firma som presterer å kalle en ballast for CANBUS ballast levner desverre ikke mer troverdighet enn et kinafirma hos meg. Pæresjekkene hos b.l.a. BMW innebærer bruk av pulsbreddemodulering (PWM) ut fra lysmodulen for å sjekke pærene. CAN (Controller Area Network) http://en.wikipedia.org/wiki/Controller_area_network http://www.semiconductors.bosch.de/pdf/can2spec.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hehe, har snakket med Fredrik hos Bilkabel.com Ta deg f.eks en titt på denne annonsen til Bilkabel.com: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18823806 Der ser du hva han skriver: " Pærene blir og kalt "CANBUS-pærer", men dette beror på en misforståelse. CANBUS har ingenting med pæresjekksystemet å gjøre. Mange biler med CANBUS har ikke pæresjekk." Fredrik hos Bilkabel.com sa at de var nødt til å kalle dette CANBUS ballaster, fordi alle andre på det norske markedet gjør det, og det har da litt med konkurranse å gjøre.. Mange kunder som ikke vet hva ting er vil vel gjerne ha "CANBUS" ballaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå