Dr_S Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Quicken er min tenker jeg Jeg vil at du beviser dette...jeg vil ha kopi av kvittering, serienr på flaska osv.. Hehe, jeg har den her i trygg forvaring, du skal få den ved første og beste anledning, GeirA! Våknet forøvrig opp idag til sporene av en FAENS katt som hadde gått på panseret med grusete poter inatt...og selvfølgelig da sklidd skikkelig...så to brede spor med masse riper på 15 cm hver!!!
matsrh Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Katter på panseret er no jævla dritt! Så ut som et koslig treff Håper det blir noe slik oppi romsdalen også en gang
Gunnar Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Våknet forøvrig opp idag til sporene av en FAENS katt som hadde gått på panseret med grusete poter inatt...og selvfølgelig da sklidd skikkelig...så to brede spor med masse riper på 15 cm hver!!! Her må du bare takke gnikkefanatismen. Hadde du gitt litt mer faen, så hadde ikke lakken vært så forbanna glatt, og katten kunne gått over uten å skli. Riktig nok ville du fortsatt fått fotspor, men ikke riper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå