Gå til innhold

...

Hjelen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Shortshiften passer alle e34 modeller, passer også e39, usikker på hvilke andre modeller den passer på.

Har du servo pumpe til M50 maskinen? evt pris?

Kan jeg få se bilde av hvordan bilen ser ut med sort taktrekk? ( kun av nyskjerighet )

Har ikke bilde av det her, å bilen står på jobb. skal dra hjem bilen å begynne å demontere deler når jeg får tid. så kan ta ett bilde da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter de 2 listene som står nederst på dørene på høyresida, om du er interessert i å selge dem.

Skulle også hatt tåkelykter og sideblinkers, men liker ikke de linselyktene, har dem på 3ern og de lyser litt dårlig syns jeg..

Tenkte å selge dørene komplett med lister, men hvis ingen er interessert i dørene, så er det mulig de blir solgt løse:)

Jeg har kun de tåkelyktene til E34, å er usikker på om jeg har sideblinklys... men kan sjekke når jeg får ryddet litt i delene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye skal du ha for casterstag + alle 4 dempere/m fjærbein?

nå er ikke bilen demontert enda, så jeg vet ikke helt hvordan tilstanden er på delene :) Men skal prøve å få hjem bilen å begynne demonteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du treinteriørliste ved rattet/dashbord?

pris på treplaten ved girspaken?

pris på treinteriørliste ved ratt/dashbord om du har?

kontakt meg gjerne på pm :)

Har tre-lister hele veien, men vil ikke selge deler av det.

EDIT: treplaten ved girspaken kan du få veldig billig, da jeg har en plate til som kan følge med resten. bare sleng inn et bud så blir vi vel enige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...