Svanes Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hei folkens. Jeg har en BMW 525 E34 24V som jeg skulle levere fra meg for å få slettet en feilkode. Men bilen har stått i 4 uker, og når jeg skulle starte den opp for å kjøre den, så svev den kun på 5 sylindre! Sylinder nr 1 sviver den ikke på, den får rett og slett ikke tenning, har prøvt annen coil, så feilen ligger ikke der. Er det noen som har noen tips til meg på denne? Jeg vet ikke hvor og hvordan jeg skal begynne å feilsøke her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 du er sikker på att der er gnist? lyder som en tett bensindyse, det pleier å være nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 En kompis av meg hadde samme problemet med sin 520i e34 og da nullstilte vi bare ECU, altså ta av batteripolen i 20 min, og da var problemet fikset. Vet ikke hvorfor det var slik, men det funket ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svanes Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 du er sikker på att der er gnist? lyder som en tett bensindyse, det pleier å være nr 1 Problemet er at det er ikke gnist Og feilen var ikke coilen, for jeg prøvde en annen coil også Hvis jeg mot formodning skulle få gnist på den, og dysen er tett, må jeg da bytte de, eller kan jeg blåse den ren eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svanes Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 En kompis av meg hadde samme problemet med sin 520i e34 og da nullstilte vi bare ECU, altså ta av batteripolen i 20 min, og da var problemet fikset.Vet ikke hvorfor det var slik, men det funket ihvertfall. Jeg skal prøve å ta av batteripolen da Prøver alle enkle ting før jeg går mer drastisk til verks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 bytta tennplug og pluggledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 jeg hadde akkurat samme problem spander på deg nye plugger, da ble min god som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå