Håvard ///M3 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Tusen takk alle sammen! Vi får ta en tur en dag Cato. Skulle vært å sett huset ditt å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Dette var rimelig heftig Interiøret var überlekkert og jeg er glad for å høre at de sorte felgene er historie. Hva slags felger kommer denne med til sommeren? Jo takk, jeg ser det selv nå at jeg begynner å like rødt godt.. Når det gjelder felger har jeg null anelse. Kunne tenkt meg nye men sliter med å finne ut hvilke jeg isåfall ønsker. Greier jeg ikke bestemme meg så får den bare rulle på de orginale så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Jeg har to forslag til deg. Advan F7 BBS RS-GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Takk takk.Neimen...Lillehamring, eller trønder? Lillehamring i Trondheim, går på skole her. Skal hjem å pusse bil i jula, må få beskua "silkesvarten" da. Kan byttelåne litt da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Helt nydlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Tøft Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 denne er noe av det aller tøffeste jeg har sett som har blitt produsert i nyere tid, kompressormata e92 er ikke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Er to turboer på denne, ikke kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Er to turboer på denne, ikke kompressor. ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Grom bil! Fy flate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Rett og slett nydelig! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Takk takk.Neimen...Lillehamring, eller trønder? Lillehamring i Trondheim, går på skole her. Skal hjem å pusse bil i jula, må få beskua "silkesvarten" da. Kan byttelåne litt da vettu Sånn å forstå ja.. Beskuing er ikke noe problem. Er det e34'n du skal pusse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 heftig:O du kan låne den bort til meg en ukes tid:) xD tørr jeg spørre hva du måtte ut med for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Takk takk.Neimen...Lillehamring, eller trønder? Lillehamring i Trondheim, går på skole her. Skal hjem å pusse bil i jula, må få beskua "silkesvarten" da. Kan byttelåne litt da vettu Sånn å forstå ja.. Beskuing er ikke noe problem. Er det e34'n du skal pusse på? E34`n skal få julevasken vettu Jeg stemmer for bimmermeet i romjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hooi Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Råaste! Grattis!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå