Gå til innhold

Håvard ///M3's e92 335i ##NYE BILDER SIDE 4## --TIL SALGS-

Share

Anbefalte innlegg

Her kommer noen kjappe og ferske bilder av 335’n.

Har montert litt nye deler.

DPE SP10

8,5x20 og 10x20 med 245/30-20 og 285/25-20

Hartge quad eksos

OSS full black out v2

Har liggende M-tech bakfanger og M3 minispoiler som blir montert så fort lakk er på plass.

Håper det faller i smak.

rvf09bas2e7hl0ey82ka.jpg

si0ood7u8j5fbjhuscnk.jpg

qedq2cr49myald8tdz1h.jpg

yts1y27ogqxeozucbs9i.jpg

lk1tzcrrtdu7wo7xzclr.jpg

m69kb6jvjr0sbv9jkw25.jpgrm5mi2jnevjhmdoeya1b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja, gratulere med rå felger. :applause:

Det ble fin bredde på kanten bak ja.

Det er digg å ha felger som ikke ingen andre har, ikke sant. :D

Hvordan synes du de er å kjøre med, ser ut som Toyo T1R dekk? Var de montert på fra USA eller?

Så hvor lenge måtte du vente, ca 3 mnd eller?

Har du tenkt på litt mere senk? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Ja, morsomt å ha felger som ingen andre har :)

Ble veldig fornøyd. Kjenner nesten ikke forskjell bortsett fra at den er litt hardere selvfølgelig.

Jeg har sett for meg noe senk ja, men er bare bekjymret for at det vil bli altfor stivt? Hvordan er din E.H.D?

Det tok vel noe over to mnd. De somlet endel før de ble sendt. Fikk felgene en dag før jeg fikk igjen lyktene fra Luis (OSS) Så kanskje greit det gikk litt tregt, slik at jeg ikke fikk felgene to-tre uker før lyktene var på plass og bilen kjørbar. :applause:

T1r ja, montert hos DPE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig fornøyd. Kjenner nesten ikke forskjell bortsett fra at den er litt hardere selvfølgelig.

Jeg har sett for meg noe senk ja, men er bare bekjymret for at det vil bli altfor stivt? Hvordan er din E.H.D?

Det tok vel noe over to mnd. De somlet endel før de ble sendt. Fikk felgene en dag før jeg fikk igjen lyktene fra Luis (OSS) Så kanskje greit det gikk litt tregt, slik at jeg ikke fikk felgene to-tre uker før lyktene var på plass og bilen kjørbar. :applause:

T1r ja, montert hos DPE

Når det gjelder senk så byttet jeg til KW v2 coilovers da bilen var rimelig ny med org 17", og jeg synes faktisk ikke forskjellen var så stor, litt stivere og fastere, men ikke natt og dag.

Jeg kan også stille de mykere enn det de er idag.

Da var det mye større forskjell da jeg senket min tidligere E46 med Eibach sportline fjærer og dempere, da var forsjellen som natt og dag.

Jeg tror den "visuelle gevinsten" overgår det lille du taper i komfort ved å senke. :wink:

Så du kar sent lyktene dine til Florida for oppgradering til OSS angel eyes?! Kult :)

PS; Please legg ut noen nærbilder av felgene. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil ... deilig motor 8) kva går 0-100km/t unna på ein slik ein?

Forresten, synes ikkje bildene dine viser kor fine desse bilene Egentlig er! Myeeee finere i virkeligheten 8)

Forresten...senk? Det hadde gjort seg :) 35/35, feks.

Ble en ny bil det etter felg bytte :) helt nydlig bil dette. og med kompressor er den nok ikke noe sinke nei

Vet ikke helt hva 0-100 er, men det går greit.

Det er som nevnt en twin turbo som har fått litt hjelp fra ESS og gir nå 400hk og 552nm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T1r ja, montert hos DPE

Når det gjelder senk så byttet jeg til KW v2 coilovers da bilen var rimelig ny med org 17", og jeg synes faktisk ikke forskjellen var så stor, litt stivere og fastere, men ikke natt og dag.

Jeg kan også stille de mykere enn det de er idag.

Da var det mye større forskjell da jeg senket min tidligere E46 med Eibach sportline fjærer og dempere, da var forsjellen som natt og dag.

Jeg tror den "visuelle gevinsten" overgår det lille du taper i komfort ved å senke. :wink:

Så du kar sent lyktene dine til Florida for oppgradering til OSS angel eyes?! Kult :)

PS; Please legg ut noen nærbilder av felgene. [-o<

Hmm, det frister å prøve.. hadde gjort seg å fått den ned litt ja... vi får se :)

Joda lyktene har vært i florida en tur. tok en mnd det også gitt... Luis ble innlagt en stund på sykehus midt i det hele så tok litt ekstra tid det å selvfølgelig. Men han er heldigvis bra igjen nå. Må føye til at han gjør utrolig bra arbeid!

Er nesten helt umulig å få fram hvor bra ringene er nå. Vanskelig å ta bilder av, hvertfall for en amatør som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk snakk om flere hundre mener jeg. Alt dette monteres bak den orginale plastikk ringen som tidligere ledet lyset rundt. Ser orginalt ut, men gir et fantastisk bra resultat.

I tillegg har de svart mattet all chromen i lykta, og installert led blinklys.

Alt er orginalt bortsett fra overnevnte.

Ser slik ut uten lys:

375vmbgd918zz7jy6f5r.jpg

8e00x7f33irgq9m2hsou.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...