Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19747419

Synes kanskje det var litt stivt?

Så en like bra utstyrt 2000modell som hadde gått 230.000km til 140 lapper

Hverken 146 eller 230 tusen kilometer er mye for disse bilene, men generelt bør man kjøpe den nyeste bilen man har råd til. Som jeg har vært inne på i noen tidligere innlegg må man budsjettere med litt vedlikeholdskostnader når en bil har rullet over 200000 Km. Dette må så evt. vurderes opp mot hva man må betale ekstra for en lavere kilometerstand. Jeg vil mene at en E39 525d som kun har kjørt 146000 Km knapt er innkjørt... selvfølgelig forutsatt at alle servicer er fulgt og at den ellers virker fornuftig. Det er alltid lov å gi et bud... hva med å tilby 180-185000 kroner kontant?

Skrevet
Det er alltid lov å gi et bud... hva med å tilby 180-185000 kroner kontant?

Har det bestandig så mye å si komme med kontanter når det er i den prisklassen egentlig?

Skrevet

Har det bestandig så mye å si komme med kontanter når det er i den prisklassen egentlig?

Vel... hvorvidt man kommer med akkurat kontanter er vel ikke så viktig i våre dager... mitt poeng var heller et uttrykk for at man tilbyr 180-185000 kroner uten noe mer snakk. Mange forsøker med avbetaling, en bil eller andre ting i innbytte... eller krever en service, nye sommerhjul, reparasjon av lakkskader... you name it... :roll:

Skrevet
Raske avgjørelser med andre ord :-).

Jepp... gjøre det enkelt for selgeren.

Men dessverre er det noen som skal ha haugevis av bilder av den minste ting, naf besøk etc på gamle biler, å slike er utrolig slittsome. Bruker haugevis av timer og dager og så er de alikvel ikke intressert eller har ikke penger.

Må si selv at jeg har anbefalt noen ved par andledninger heller kjøpe seg ny bil for slippe noe som helst feil og godkjenninger :-). Enkelste er om folk kommer kikker og eventuelt skriver kontrakt der å da hva angår gamle biler.

Skrevet

Har ikke vurdert import da?

Importerte nettopp en 06 A4 2,0TDI Quattro Avant på jobben. Kom på 200K. Leasingbil med avdragbar moms.

Vil tro du kommer langt med 150K :wink:

Skrevet

skjønte ikke helt setningen din, men:

facelift kom i september 2000

523, som er en 2,5 med 170 hk, ble fjerna sammen med facelift, erstattet av 525, som som kjent har 192hk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...