S.Nilsen Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 1750,-viss alt finker å det ikke er noe kødd med bilen! jeg har enn TT-01 bare Med M3 E30 sport evo Body,som er påkostet over 6 lapper. 1750,-ink frakt er mitt siste bud,står til 2400 ikveld!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Alt fungerte sist jeg prøvde den i alle fall! Har vært helt knall mens jeg har hatt den! Hm. Trekker du fra frakta på 1750 er vi nesten nede i 1500 igjen men la gå. Sesongen er over for min del og får heller kjøpe noe annet til våren. Edit: Ser nå at du skrev dette i går. Jeg la meg kl 22.00 i går. Men du skal få bilen for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Førstemann med 1700 får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 1600? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Er det børsteløs motor? Har du flere karroserier? Hvilken strl. er drifteren i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ikke børsteløs. Har ikke flere karosserier desverre. Den er 1:10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Ikke børsteløs. Har ikke flere karosserier desverre. Den er 1:10er du helt sikker på det? ser så absolutt ut som om det sitter et castle creation børsteløst sett i den på bildene. eller er det ikke den motoren som sitter i bilen på bildene som følger med kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Nei, jeg er jo i grunn ikke helt sikker. Trodde bare ikke det. Er den motoren som følger med jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Nei, jeg er jo i grunn ikke helt sikker. Trodde bare ikke det. Er den motoren som følger med jo.ok du kan jo litt finne ut om den er børsteløs eller ikke. er det tre ledninger inn på motoren så er den børsteløs. men er det bare to ledninger inn på motoren så er det en børste motor. og vis jeg ikke ser helt feil så er det tre ledninger på motoren din, som igjen vil si at den er børsteløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkiman Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 hei, interresert i å bytte rc bilen mot en xbox 360 med ratt og pedaler endel bilspill men uten harddisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkiman Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 hei, interresert i å bytte rc bilen mot en xbox 360 med ratt og pedaler endel bilspill men uten harddisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå