S. Gunstad Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Har et irriterende problem med min kenwood spiller. Har en iPod mini tilkoblet via USB, og da velger spillern min å spille av alle sangene på podden i random rekkefølge. Noen som vet hva som kan gjøres for fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Har du kanskje random på???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Har lest bruksanvisningen frem og tilbake, men ikke funnet noe om random. Spiller i samme rekkefølge hver gang, men ikke etter artist eller sangtittel. Kanskje min iPod MINI er for gammel? Prøvd å koble på en iPhone, men den fikk den ikke kontakt med. Spillern: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Sjekk om IPOD'EN står til random Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå