Andreas1448 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Jeg ser etter styling til min e30 316i 4 dørs 90 modell, Lurer da på om noen her vet om noe bra sider, noen tips ? Styling da tenker jeg front fanger, bak, og sidekjørt.. Men ikke noe harry og jalla. SKal hellakkere bilen min og ting skal bli gjort på en ORDENTLIG måte Håper på positive tilbakemeldinger Mvh Andreas K. sånn ser den ut nå:
Andreas1448 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Skal sparke "øyenbryna fast i panser, kan bli kult
Andreas1448 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Ja nå har jeg for tredje gang prøvd å legge inn bilde her.. går jo ikke
Glennski Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Ja nå har jeg for tredje gang prøvd å legge inn bilde her.. går jo ikke Du må legge til filer først og så trykke "start uploading" Deretter må du kopiere teksten under bildet inn i innlegget ditt
engen90 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Hvis du bytter navnet på topicen til det den handler om kan det hende du får litt mer response. Ellers er jo altids m-tech 2 styling riktig på bmw, eller kanskje alpina Dette får du hos koed.no men det koster penger. Hvis du skjekker ebay fins det en del som støper dette i glassfiber til en mye billigere penge.
Yngvejos Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Du skal slite med å åpne panseret hvis du fester den leppa på panseret. Harry og jalla er det allerede med angeleyes og "øyelokk". M-tech2 er veien å gå. På din bil ville jeg begynt med nye lister på framfangeren, luftinntak og originale tåkelys i fronten. Deretter felger og skamsenk. 318is leppe, senk og touringsideskjørt.
opeth84 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Du skal slite med å åpne panseret hvis du fester den leppa på panseret.Harry og jalla er det allerede med angeleyes og "øyelokk". M-tech2 er veien å gå. På din bil ville jeg begynt med nye lister på framfangeren, luftinntak og originale tåkelys i fronten. Deretter felger og skamsenk. Hva ER egentlig vitsen med angeleyes på biler? Er det kun for utseende, eller får du bedre sikt med dette enn standard på bmw'er? Er forresten enig med deg når det gjelder fjerning av "øyelokk" i front. Det var for det første ikke pent da det såg meget hjemmelaget ut, og du vil få store problemer ved åpning av panseret. Styling: Hva med å lakkere plastlistene i lik farge med bilen? Eventuelt få på en liten frontlippe under originalfangeren. Selv synes jeg m-tech2 stylingen passet godt på E30'en som vist på bilde over ^^,) Hvor mye penger har du satt for styling av bilen din? Det er også greit å vite!
Yngvejos Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Hva ER egentlig vitsen med angeleyes på biler? Er det kun for utseende, eller får du bedre sikt med dette enn standard på bmw'er? Angeleyes ble introdusert på e39 facelift fordi bilene mistet "BMW ansiktet" med 4 runde lykter og nyrer i midten når lyktene var kapslet inn. Derfor lagde de lysringer rundt lyktene for å vise at det fremdeles er 4 runde lykter. Med andre ord smør på flesk på en e30, siden man ser godt at den har runde lykter uansett. De gir ikke bedre sikt. Det er bare noen fancy parklys.
Sjøbuse Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 min mening er fjern angeleyes. da er faktisk mye gjort. og du må ikke finne på å sette annet enn M-tech på en E30. da blir de fleste her inne grinete og slenger dritt om bilen din.
Andreas1448 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 NEI det blir ikke problemer med åpne av panseret. vi vet jo alle att panseret FØRST går opp(i front ) før det heller oppover. har skjekket og jeg vet det går bra. Orginal fangeren som sitter på er så stygg, bulkete og hadde bare vært best å blitt byttet ut men vill da høre litt mer om forskjellige styling varrianter Planen er å bredde skjermer, sparkle forlenger til panser og gjevne ut kantene på siden, så det ikke ser ut til å mangle siste cm, ny hellakering i svart og ett fint styling sett som passer. Er ikke opptatt av STORE luftinntak men litt som Det settet som sitter på bilen til Yngejos, som var ett veldig fint ett. Finnes foreks de settene der til 4 dørs? eller blir detå bruke front og bak fanger fra 2 dørs men bare ett 4 dørs sidekjørt ? Felger er også viktig, det har mye å si. De jeg har på nå er så stygge at de bare skal brukes opp ! Jeg vill ikke bruke 20000 på styling da jeg vet at dette er en 4 dørs og selv om man påkoster disse en del er det ikke noe STOR pris i utbytte. Men til noen få tusenlapper burde man da få ett fint sett?? Mvh Andreas K.
Yngvejos Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 NEI det blir ikke problemer med åpne av panseret. vi vet jo alle att panseret FØRST går opp(i front ) før det heller oppover. har skjekket og jeg vet det går bra.Orginal fangeren som sitter på er så stygg, bulkete og hadde bare vært best å blitt byttet ut men vill da høre litt mer om forskjellige styling varrianter Planen er å bredde skjermer, ny hellakering i svart og ett fint styling sett som passer. Er ikke opptatt av STORE luftinntak men litt som Det settet som sitter på bilen til Yngejos, som var ett veldig fint ett. Finnes foreks de settene der til 4 dørs? eller blir detå bruke front og bak fanger fra 2 dørs men bare ett 4 dørs sidekjørt ? Felger er også viktig, det har mye å si. De jeg har på nå er så stygge at de bare skal brukes opp ! Jeg vill ikke bruke 20000 på styling da jeg vet at dette er en 4 dørs og selv om man påkoster disse en del er det ikke noe STOR pris i utbytte. Men til noen få tusenlapper burde man da få ett fint sett?? Mvh Andreas K. Det settet jeg har er m-tech2. Det får du til både 2- og 4-dørs. Skjørtene er de samme, men det er også deksel som går opp til dørlista. De må du få tak i fra en 4-dørs. Hvis du går for m-tech2, bytter du ut fangerene også, så da får du en hel fanger. Det greieste stedet å lete etter m-tech2 kit er på www.ebay.de http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=e30+m-t ... &_osacat=0 Regn med å betale 10-15k for et komplett sett. Det er bare bra at folk bygger 4-dørs og tar vare på de også. Folk ser verdien i et bra eksemplar. Jeg fikk selv bud på 100k for min 4-dørs før jeg kræsja den. Før/etter bilde av min.
Andreas1448 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Ingen som har noe brukt noe som trenger omlakkering eller noe a? 10 000++ kroner synes jeg var dyrt. Tross alt Lærling-lønn det er snakk om her. hehe Men for ditt sett, betalte du 10-15?
Yngvejos Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Ingen som har noe brukt noe som trenger omlakkering eller noe a? 10 000++ kroner synes jeg var dyrt. Tross alt Lærling-lønn det er snakk om her. heheMen for ditt sett, betalte du 10-15? Jeg var heldig og fikk kjøpe front, hekk og vinge av Jarli her på forumet for 6000. Sideskjørtene (ikke montert enda) fikk jeg for 3000 inkludert frakt fra tyskland. Jeg bygde hele bilen min på lærlinglønn, så alt er mulig. Bare ta det litt etter hvert.
opeth84 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 NEI det blir ikke problemer med åpne av panseret. vi vet jo alle att panseret FØRST går opp(i front ) før det heller oppover. har skjekket og jeg vet det går bra.Orginal fangeren som sitter på er så stygg, bulkete og hadde bare vært best å blitt byttet ut men vill da høre litt mer om forskjellige styling varrianter Planen er å bredde skjermer, sparkle forlenger til panser og gjevne ut kantene på siden, så det ikke ser ut til å mangle siste cm, ny hellakering i svart og ett fint styling sett som passer. Er ikke opptatt av STORE luftinntak men litt som Det settet som sitter på bilen til Yngejos, som var ett veldig fint ett. Finnes foreks de settene der til 4 dørs? eller blir detå bruke front og bak fanger fra 2 dørs men bare ett 4 dørs sidekjørt ? Felger er også viktig, det har mye å si. De jeg har på nå er så stygge at de bare skal brukes opp ! Jeg vill ikke bruke 20000 på styling da jeg vet at dette er en 4 dørs og selv om man påkoster disse en del er det ikke noe STOR pris i utbytte. Men til noen få tusenlapper burde man da få ett fint sett?? Mvh Andreas K. Vil ikke vurdere annen farge når du først tenker på omlakkering av hele bilen etter stylingkit er montert? Hva med dyp blå-grå farge? Det kan jo bli riktig pent! Eventuelt annen lakk å vurdere før du bestemmer deg? Synes bare at sort bmw begynner å bli vel så standard å se ute på veiene nå. Lykke til med bygget uansett:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå