CrZyWiz Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Hva med å prate om noe der vet sikkert, istedet for å spekulere å tro å ødelegge en salgstråd? Visst noen av dere har sett en BMW med kompressor fra ESS, så ville dere visst at installasjonen er såpass velgjort at det ser bortimot orginalt ut.Derfor ingen problem ved EU. Bilen støyer ikke mer med kompressoren, bortsett fra på høyere turtall. Effektanlegget gir selvfølgelig litt mer lyd, men ikke pga kompressoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Snakker ikke om kompressoren, men Supersprint anlegget. Og jeg spør for det kan være kjekt å vite helt sikkert. Kjipt å kjøpe en bil som ikke kommer gjennom EU-kontroll. Nå er jeg på utkikk etter E46 325/330 og ønsker med tiden å sette på komplett Supersprint. Derfor jeg lurer. Mener trådstarter og moderatorer at mine innlegg ødelegger, så må dere gjerne slette dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Supersprint bråker ikke mye, men gir litt ekstra ved pådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Supersprint bråker ikke mye, men gir litt ekstra ved pådrag Enig med deg CrZyWiz.. jeg har no ikke hatt noe problem på eu kontroll.så trur ikke kjøper eller blir og plages med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 er denne bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Pris hadde du tenkt deg for denne. og hvor i landet er den? holder på og skal kjøpe meg en coupe om dagen og denne ser jo veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Det er ikke min bil, men du burde ringe\sms til eier. Siden han ikke er så mye her inne 48147886 Bilen holder til i Troms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 sendte sms men da fikk jeg at den var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Merkelig, så bilen i kjøringa idag her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Bilen er solgt den,til min bror. Da må det bli prøvekjøring på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå