steffen- Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 men over 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 bumper denne. bud over 10k. ypperlig vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 bud over 10k må da være er grei pris i forhold til de andre som blir solgt her, som ikke er eu og har mangler. denne er akkurat godkjent osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 alt over 10.000kr kan da ikke være ille for en bmw, som går som ei klokke og er godkjent, alt er i skjønneste orden, unntatt den skjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jleb Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 bumper denna ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hadde det ikke vært 4 timer unna hadde dette kanskje vært litt intresant:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 denne er ikke til slags lenger. den heller ble levert til høggeriet. så jeg jeg da igjen hvertfall 1500kr : ) ingen andre som ville ha såå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Ja, helt enig. Om ingen vil kjøpe den når den er overpriset er det bedre å skrote den på trass og ta tapet det medfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 kunne kansje vurdert og gå litt mere ned i pris først? jaja, er din bil og dine penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Skikkelig luring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 10.000kr var ikke dyrt for denne bilen. når den var godkjent og greier. nesten helt i orden også. derfor den gikk på vraken er fordi jeg vraket den din dust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 og med vraket mener jeg vraket. den gikk på taket en tur før den ble levert. kan påstå denne bilen tåler masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg