Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke ofte jeg gidder kommentere prosjekt her, men dette var spesielt altså :P Ekstremt digg ombygging, mye bra arbeid! Jeg, som de andre stiller meg pittelitt skeptisk til luka, men tanken er rå. Få den litt ned på midten du, så er du komt mye lengre til en rå look!

Stå på videre!!

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takktakk : )

tror muligens jeg skal bygge turbo motor i samme slengen : p

noen som vet om det skal til mye for å få det godkjent? : p

Skrevet

Så enkelt å få godkjent er det nok ikke, men om du tar utgangspunkt i effekten i M3 og finner ut av hvor forskjellene i karosseri og annet ligger så har du jo litt å gå på.

Ta kontakt med biltilsynet og få info om hvordan du søker og hva slags dokumentasjon du vil trenge.

Skrevet

Dette kommer til å bli en noe spesiell bil! Stå på! :)

Men den bakfangeren, skal du bruke den? Ser ut som om den kommer fra en eller annen volvo :roll:

Skrevet

bakfangeren så veldig bra ut før bakenden ble ombygd, så er litt usikker på den.. mulig jeg må ha en som er litt rundere : )

hentet ut kunstskinn til interiøret idag :D

Skrevet

er ikke ferdig sveiset enda da, men blir ca sånn : )

uiepd9zunj29qqhhs5u9.jpg

x5s2omjzdzwjgf6q19nz.jpg

qgg6bch9ndhi302d4cqi.jpg

idbm9yqf47sbfmf8g7u1.jpg

litt vanskelig å få fram fargen på bilder, men det blir denne rød fargen i midten på setene å svarte sider : )

9m97wkbnurixoe9dmoxh.jpg

xfevcfm1kakntoiule2p.jpg

Skrevet

Dette så veldig bra ut :)

Men så åssen du hadde montert den pioneer spilleren, og jeg jeg holder på å gjøre det samme.

Men åssen har du tenkt å gjøre det sånn at det ser fint ut liksom ?

Skrevet

lindland : takk : ) pioneer spillern ble solgt, tror det blir en del arbeid for å få det fint med 2-din, så skal skaffe meg en 1-din dvd : )

rishaug: synes det blir litt mer spesielt når man ikke bare kjøper og skrur sammen : p kult å ha en bil som ikke er som alle andre : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...