Perfero Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Er ikke ofte jeg gidder kommentere prosjekt her, men dette var spesielt altså Ekstremt digg ombygging, mye bra arbeid! Jeg, som de andre stiller meg pittelitt skeptisk til luka, men tanken er rå. Få den litt ned på midten du, så er du komt mye lengre til en rå look! Stå på videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Takktakk : ) tror muligens jeg skal bygge turbo motor i samme slengen : p noen som vet om det skal til mye for å få det godkjent? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Så enkelt å få godkjent er det nok ikke, men om du tar utgangspunkt i effekten i M3 og finner ut av hvor forskjellene i karosseri og annet ligger så har du jo litt å gå på. Ta kontakt med biltilsynet og få info om hvordan du søker og hva slags dokumentasjon du vil trenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Okei, har ikke tenkt å bygge noe effektmonster, men bare for litt ekstra effekt og det ser jo bra ut : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Dette kommer til å bli en noe spesiell bil! Stå på! Men den bakfangeren, skal du bruke den? Ser ut som om den kommer fra en eller annen volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 bakfangeren så veldig bra ut før bakenden ble ombygd, så er litt usikker på den.. mulig jeg må ha en som er litt rundere : ) hentet ut kunstskinn til interiøret idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 BILDER:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Står respekt av jobben du har gjort på denne Tror dette blir veldig bra når det blir ferdig...stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 er ikke ferdig sveiset enda da, men blir ca sånn : ) litt vanskelig å få fram fargen på bilder, men det blir denne rød fargen i midten på setene å svarte sider : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 skal du sy interiøret ditt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 e36`n blir skremmende lik en e46! Godt jobba!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 skal ikke sy det selv nei, pappa som skal fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindland Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Dette så veldig bra ut Men så åssen du hadde montert den pioneer spilleren, og jeg jeg holder på å gjøre det samme. Men åssen har du tenkt å gjøre det sånn at det ser fint ut liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rishaug Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 sykt bra arbeid, beundrer virkelig kunskapene dine inne karosseri. er noe annet det der en å kjøpe ferdig å skru sammen:) stå på videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 lindland : takk : ) pioneer spillern ble solgt, tror det blir en del arbeid for å få det fint med 2-din, så skal skaffe meg en 1-din dvd : ) rishaug: synes det blir litt mer spesielt når man ikke bare kjøper og skrur sammen : p kult å ha en bil som ikke er som alle andre : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå