opeth84 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 hm..tar faren din interiør jobber? haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hehe, nei: p er en fra lithauen som han kjenner som tar det : ) sinnsykt flink kar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hehe, nei: p er en fra lithauen som han kjenner som tar det : ) sinnsykt flink kar ! Skal si du er heldig:) Skulle gjerne fått sydd mitt stoff til skinn. Sorte støtteputer og grønt skinn eller stoff i midten hadde kledd bilen min ypperlig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Fytti katta for en ombygging dette holder på å bli. Kjempe bra. Når rekner du med å få lakk på den. Håper vi fårtil et garasjebesøk før den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 takktakk : ) er ikke så mye igjen før det kommer lakk nå nei, få på skjermkanter bak, sveise innsiden av luka og få det tett mellom baklysa så spakling og pussing : ) bakluka er nå tatt av for å sveise på innsiden: ) bare å komme innom det ja, si ifra først da : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Høres fint ut. Jeg er på sjøen 3 uker en da, så det spørs om du blir ferdig før jeg kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Mektig imponert! Dette blir bra! Få lagt opp noe bilder av hele bilen? Har du bestillt Lakk enda? Tenkt noe på åssen farge du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Pansere å døra e ferdi te Fredan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 tror det blir rød candy, med en lys rød bunnfarge : ) vis noen har sett den audien i det siste gatebil, så bli det ca sånn farge : ) prøvde på 10*20" felger i dag, men synes ikke det ble bredt nåkk ; o noen som vet av noen breeei felger til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Vil egentlig fraråde deg candylakk. Den tåler ikke like mye som vanlig lakk, og om du føler for å lakke opp f.eks frontfangeren så blir fargen aldri lik resten av bilen. Har ikke prøvd det selv, men har en kjenning som fikk lakka bilen sin på automote. Den bilen er forøvrig avbildet på side 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Blir bra dette Hva med en matt farge? Ellers er Lemans blå jævlig pent : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Ser litt shabby ut den bakenden som den er nå. Men er jo resultatet som teller! Gleder meg til å se mer, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 sant det du sier om candylakk ja, men fattern er lakkerer så koster meg egentli ingenting å lakke opp bilen på nytt : ) har spekulert litt på noen pene blåfarger ja, men tror jeg går for rødt i denne omgang : b bakenden ser litt shabby ut nå ja, men i løpet av påska skal det bli andre boller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 blank rød og sorte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 oppdater oss med noen bilder!! sitter å venter på fremgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå