Gå til innhold

e36-fra vrak til glis : )

bakke
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, nei: p er en fra lithauen som han kjenner som tar det : ) sinnsykt flink kar !

Skal si du er heldig:) Skulle gjerne fått sydd mitt stoff til skinn. Sorte støtteputer og grønt skinn eller stoff i midten hadde kledd bilen min ypperlig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk : )

er ikke så mye igjen før det kommer lakk nå nei, få på skjermkanter bak, sveise innsiden av luka og få det tett mellom baklysa så spakling og pussing : )

bakluka er nå tatt av for å sveise på innsiden: )

bare å komme innom det ja, si ifra først da : b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir rød candy, med en lys rød bunnfarge : ) vis noen har sett den audien i det siste gatebil, så bli det ca sånn farge : )

prøvde på 10*20" felger i dag, men synes ikke det ble bredt nåkk ; o noen som vet av noen breeei felger til en grei pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil egentlig fraråde deg candylakk. Den tåler ikke like mye som vanlig lakk, og om du føler for å lakke opp f.eks frontfangeren så blir fargen aldri lik resten av bilen.

Har ikke prøvd det selv, men har en kjenning som fikk lakka bilen sin på automote. Den bilen er forøvrig avbildet på side 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det du sier om candylakk ja, men fattern er lakkerer så koster meg egentli ingenting å lakke opp bilen på nytt : )

har spekulert litt på noen pene blåfarger ja, men tror jeg går for rødt i denne omgang : b

bakenden ser litt shabby ut nå ja, men i løpet av påska skal det bli andre boller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...