Hansh Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Sagt noen ganger før, men imponerende arbeid, det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 jækla kult bygg!! blir moro å se an feri ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 setene ferdig : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Sykt å trekke om standard e36 stoler!!! Kosta det mye? Sugen på å gjøre det til e30'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 hei ser ut som dette kommer til å bli en rå bil! men har et spørsmål... hvilken leppe er det du har under frontfangeren?? er på utkjikk etter noe lignende selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 hei ser ut som dette kommer til å bli en rå bil!men har et spørsmål... hvilken leppe er det du har under frontfangeren?? er på utkjikk etter noe lignende selv.. Ligner my veldig mye på den jeg bestilte til en e36 cab i nærområdet her "00049018" er varenummeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Dere ser også at det er e46 leppe han har, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Dere ser også at det er e46 leppe han har, eller? Om leppa er til e46 ser jeg ikke nei men ser at fangeren er til e46, men leppa lignet forferdelig mye på den jeg la ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Den ligner ja, har vondt for å tro at e36 leppa passer HELT PERFEKT på e46 fanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 er ikke samme leppe nei, men samme looken : ) http://www.streetdesign.no/?id=25668 det er to typer av denne leppa, en som bygger 4cm ned og en som bygger 6cm ned : ) derre kan jo gjette hvilken jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Sykt å trekke om standard e36 stoler!!!Kosta det mye? Sugen på å gjøre det til e30'n. jeg får dette gratis siden han som trekker opp seten jobber for fattern + at jeg skal reklamere litt for han : ) men han tar ca 5k : ) litt dyrere hvis det er " recaro" pga at det da må sys i mange flere biter : ) bare å ta kontakt for eksakt pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 er ikke samme leppe nei, men samme looken : ) http://www.streetdesign.no/?id=25668 det er to typer av denne leppa, en som bygger 4cm ned og en som bygger 6cm ned : ) derre kan jo gjette hvilken jeg har 6cm såklart du holder på utover nettene ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 riktig ! : D fikk justert kammene idag, men da røyk en bensin slange.... skal handle ny imorgen, satser på at motoren blir grei nå... blir også handling av sparkel imorgen : b skal gjøre alt vi kan for å få bilen ferdig til " steinkjermartnan " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 riktig ! : Dfikk justert kammene idag, men da røyk en bensin slange.... skal handle ny imorgen, satser på at motoren blir grei nå... blir også handling av sparkel imorgen : b skal gjøre alt vi kan for å få bilen ferdig til " steinkjermartnan " Når er steinkjærmartnan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 12-14 tror jeg ... er litt usikker, men rundt der : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå