Gå til innhold

e36-fra vrak til glis : )

bakke
 Share

Anbefalte innlegg

Liker fargekombinasjonen og fronten, men rumpa ser... (beklager å si det) helt forjævlig ut :/ Men er ingen tvil om at det ligger mye bra arbeid bak denne bilen, så var litt synd å se at baken ikke ble helt som en kanskje skulle håpet.

+1.

Men må si at du har vært veldig flink, og hatt pågangsmot til å gjøre så store inngrep som dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å PLUTSELIG var den ferdig lakkert...

Kjempebra. synes bilen ble kjempefin jeg. Ser hekken er endel omdiskutert her, men det heter jo at smaken er som baken(!), delt ... noen liker den ikke mens andre synes den er flott.

Noe som er helt sikkert er at ingen har likens...Det er jo veldig godt gjort nå til dags..

En annen ting som er helt sikkert er at Bakke her har gjort en kjempe jobb.

Dette må være den friskeste ombyggingen på forumet for tiden. "Alle" bygger jo værsting motor og kaster eventuelt litt prefabrikert plastikk på bilene sine..

Dette blir litt mere viderekomment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk enig til at baken ser litt rar ut på bildene, men i virkeligheten er den fet etter min mening : )

skal prøve å få tatt noen bilder i sola så man ser skyggene på baken bedre: )

håper bare at jeg får bilen godkjent nå da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting å si, helt nydelig!!. Har fulgt med på tråden å vært veldig spent på resultatet, har ingenting å utsette på dette bygget. Syntes det er tøft gjort å foreta modifikasjoner i den grad du har gjort her, å du er på ingen måte redd for å prøve ut ting som få andre har gjort før deg. Strålende, håper du er fornøyd med bilen, det har du all grunn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig kult ombygd vanskelig og se att det er en e36 for fra. er enig med di andre att rompa ser litt rar ut på bildene synes ikke kurven på bagasje luka ser jevn ut heller jeg da, som di andre sier også utrolig synd når du har lakt så mye tid og arbeid i bilen. men når det er sakt ingen ting og henge med leppa for for en feit bmw det har du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønte egentlig at luka kom til å bli et omdiskutert tema på bilen :P

men jo mere jeg ser på den, jo mer liker jeg den : b

skal ut å slipe bilen med 2000 papir nå, så blir det polering : )

takker for all respons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi noen arbeidstimer ja. Resultatet ble meget bra. Luke, ja, den kunne du kanskje laget litt mer csl preg over. Ble litt langt mellom ting bak der. Men, det kan tenkes at det kun er en tilvenningssak. :)

Gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...