///Simon Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 står på den forrige siden : b men ble ikke noe visning da de ikke fikk den på bremsetestern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Var den for lav til å komme inn i bremse hallen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 jepp, å da var leppa av : o men sideskjørtene er så lave ... men skal dra å fikse det nå : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ble bra detta her, men ser litt dumt ut i hjulbuen foran, ser ut som det er plass til 22" og litt til.. men ellers ble det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 syntes ikke det såg så dumt ut med de svarte felgene, men ble litt rart uten leppa og med chrome felger : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Mye bedre med de felgene der, 20"? De svarte drar ned helhetsintrykket med 50%.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 er som sakt smaken er som baken, men ja jeg synes selv det ble ganske så gromt med de felgene der : ) kan senke den mer bak med disse felgen også.. er 10*20 bak og 8,5? * 20 fram : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Jeg likte de felgene der jeg også... Lakk senter gull, så er du i mål (min plan neste år, Hvit E60 med gullfelger, type 100mm senk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 er ikke mine felger, men fikk jo gu pris på larson oss dekkspectrum, de har jo disse felgene med gull senter også : ) men siden bilen mest trolig blir solgt neste uke , gidder jeg ikke kjøpe nye felger : ) høres ut som e grom plan det stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ah, okey Hvem er kjøperen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 er en fra trondheims området som mest trolig kjøper den, eller en fra sør har fått et par bytter, men har lyst på cash så jeg kan bygge noe gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ble bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 takktakk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Imponerende!! Men, har du gjort absolutt alt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå