bakke Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 har ikke jort alt selv nei, har vært et " far- sønn prosjekt" : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 skjønner ! skulle ønska fattern hadde gidda dette.. han har jo vært bilmekaniker i over 30 år, kan ALT føler jeg, men neida.. hehe Morsomt d du har gjort alle fall, spenstig å se noen ta d utover d vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 hehe, det ble nokk LITT mer jobb enn planlakt på bilen min også : p så litt uenigheter ble det på sene kvelder, men moro var det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Ble litt utenom det vanlige dette her ja, aldri sett e36 i sånn type før, kult du lager noe som ikke alle andre hadde turt og gjort Det med white&black var dritbra utført, likte den typen svart over det hvite, ble ikke så rotete Nydelig utført arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 mange som mener man ikke skal gjøre ditt og datt, å hvorfor ikke kjøpe seg en e46. men jeg synes det er spennende+ at jeg lærer av det : ) er en deling imellom det svarte og hvite, en gull stripe på litt under 5mm : ) kan ta bilde når jeg får skaffet noe annet enn mobil å ta bilder med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Likte ikke størrelsen på sideskjørtene...ble formye...hmm... men hvor mye selges denne for da? Just wondering:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 hadde sett dumt ut vis sideskjørtene ikke hadde bygget så mye, med tanke på at fronten er så lav : ) har tatt av leppa på de siste bildene . kan si jeg har fått et par bud på godt over 100k : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 sant nok...tenkte bare at det ble for mye...men i like it Så ikke annonsen på nettet...bra du fikk godt med penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekk Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 sett på bilder av prosjektet nå ...dette er enormt !!!til dere som kjøper færdig plastikk å mont el som spør hvorfor ikke kjøpe en e 46....what the fuck!!!!!se på jobben da stå på gutt jeg liker det :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Dette ble bra alle kan ikke ha m3 plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 takk : b skal si meg enig med noen her at det er fint med e36 med m fangere, men jeg villa ha en bil som det var noe mer med, noe personlig : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pittbul Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 takk : bskal si meg enig med noen her at det er fint med e36 med m fangere, men jeg villa ha en bil som det var noe mer med, noe personlig : b hvordan var det du gjorde med koblinga med lyktene foran å bak ? kunne du ha lagdt ut bilde av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Du har lagt en god del jobb i det her, men ser ikke helt den greia med badlook Også er det en knekk, ikke en bue på bakluka. Veit ikke om det er planlagt.. Ser jo ut som at det er bra utført ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pittbul Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hvordan gjorde du det med koblingene til lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå