bakke Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 tror det blir rød ja, men blir nok en pen candy rødfarge siden det får fram formene på bilen ekstra godt : ) ineriør blir sydd opp etter hvilken farge bilen blir: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ådne Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Detta ser bra ut!! Ang fargevalg er hvertfall e46 m3 knalltøff med metallic kongeblå eller hva den heter. Er noen focuser som har samme fargen, rs blå eller noe. Velg en farge som skiller seg ut så blir det bra, ang interiør ville jeg vurdert svart skinn... =) Keep up the good work!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Estoril blå du tenker på? Den er meget fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Ser ut til at du har bra med ferdigheter innafor karosseri-arbeid! Ikke verst for en på din alder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Fargevalg.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Du vurderer samme farge som jeg planlegger på mitt E30 prosjekt ser jeg. Candy rød.... Vet du hva det blir kostende? (Lakkeringen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg savner fargen på min 318is jeg hadde for en stund siden. Blå perlemor. Ser litt mørk ut på bildet pga det er redigert. Men i dagslys lignet den ganske mye på Estorilblå, som jeg mener er den peneste fargen bmw har fått til Blå E36 er fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Stilig prosjekt. Ser ut som du er en dyktig kar så skal bli spennende å se sluttresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg savner fargen på min 318is jeg hadde for en stund siden.Blå perlemor. Ser litt mørk ut på bildet pga det er redigert. Men i dagslys lignet den ganske mye på Estorilblå, som jeg mener er den peneste fargen bmw har fått til Blå E36 er fett! synd den ikke holdt seg så fin så lenge etter du solgte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Fargevalg.. ? blir ikke så ulikt dette nei, men litt mørkere rød farge: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Du vurderer samme farge som jeg planlegger på mitt E30 prosjekt ser jeg. Candy rød.... Vet du hva det blir kostende? (Lakkeringen) er sykt fint med rød candy : ) koster meg ikke noe : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ådne Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Estoril blå du tenker på? Den er meget fin. Det kan stemme, Helt rå farge! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 måtte bare koble til tåkelykter for å se : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 måtte bare koble til tåkelykter for å se : p bynt på stereo bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Dersom candy farge ikke koster deg no, kan du gjerne få fikse noen liter til meg også Du skal til og med få noen kr for det... OBS OBS til alle som leser: Det er ikke snakk om tyvegods her. Jeg tror Bakke har meget god kontakt med det lokale lakk/karroseri verkstedet. Så noen betaler nok for lakken. Jobben gjør han kansje selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå