Superbeetle Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Kult med E46 front men, den pioneer klossen! Hvorfor har du ikke montert den istedet for klokken? Mener man får plass til en 2-din spiller der... Evt er jo en 1-din spiller med flap? skjerm ikke så dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Dersom candy farge ikke koster deg no, kan du gjerne få fikse noen liter til meg også Du skal til og med få noen kr for det... OBS OBS til alle som leser: Det er ikke snakk om tyvegods her. Jeg tror med Bakke har meget god kontakt med det lokale lakk/karroseri verkstedet. Så noen betaler nok for lakken. Jobben gjør han kansje selv. hehe, er fattern som driver det lakk vekstedet på jådåren, så jeg får lakk og lakkering av han i 18års gave : ) kan ordne en god pris på lakkering av bil hvis du er int : ) kan legge ut noen bilder av biler som er lakkert av han, hvis det er noen som er int i lakkering : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Kult med E46 front men, den pioneer klossen! Hvorfor har du ikke montert den istedet for klokken? Mener man får plass til en 2-din spiller der... Evt er jo en 1-din spiller med flap? skjerm ikke så dumt.. er ikke dypt nåkk det hullet der klokken står, er bare satt inn der for å prøve, så dashen skal modifiseres : ) og alt i bagasjerom skal trekkes opp, evt støypes i glassfiber og lakkeres : ) skal gjøre så det ikke blir så lett å stjele fra meg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 vurderer også turbo,har det meste som trengs : ) hva skal til for å få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Dersom candy farge ikke koster deg no, kan du gjerne få fikse noen liter til meg også Du skal til og med få noen kr for det... OBS OBS til alle som leser: Det er ikke snakk om tyvegods her. Jeg tror med Bakke har meget god kontakt med det lokale lakk/karroseri verkstedet. Så noen betaler nok for lakken. Jobben gjør han kansje selv. hehe, er fattern som driver det lakk vekstedet på jådåren, så jeg får lakk og lakkering av han i 18års gave : ) kan ordne en god pris på lakkering av bil hvis du er int : ) kan legge ut noen bilder av biler som er lakkert av han, hvis det er noen som er int i lakkering : ) Jeg reknet med det pga navnet ditt ja. Hadde vært morro svippet innom en gang å fått pris overslag og sett på bilen din ja. Jeg er på sjøen nå men kommer hjem iløpet av uken eller neste uke. Sender deg PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Forøvrig var det meg Hjelde kjøpte cabèn av. I strøken tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 husker ikke hvordan den så ut når han kjøpte den jeg, men den var vell strøken da ja : p liker den candy fargen på den jeg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 kom ikke noe lykter i dag heller... : ( bestilte en ny skjerm og noe annet stæsj i dag da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 ikke lett å få lykter ?? Bare å ringe , vi sender samme dag kan sikkert lage et godt tilbud deg også Kul bil stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 er ikke så lett å få lykter nei... får lykter med blinklys til 1700kr , har dere noe i den prisklassen da? kan godt har reklame på bilen, vis dere er villige til å gi noe rabatt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 har begynt å tinn sparklet nå : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 har begynt å tinn sparklet nå : ) Dæffer du itj va på skola idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 kan stæmm ganske bra ja : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 fått gjort litt på bakenden nå : ) men fortsatt ikke fått frontlykter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Lykke til med å få de baklykta til å passe og se fint ut, tror det blir rått vis du får en bra finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå