Brættis Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Dette serut til å bli bra ja. Du har pågangsmot hvertfall. Forøvrig ser det ut til at vi må utsette treffet vi tenkte på etpar dager.. Vet ikke om du ser i "Bimmerstreff i Steinkjer" tråden jeg, men d står litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 det var bra, skal på julebord på søndag så da hadde det ikke passet for meg eller : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Så ut som en del jobb å få baklyktene til å passe perfekt, men jeg tror det blir bra Synes du er dyktig til å være såpass ung som du er. Denne bilen kommer til å bli fin når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 er en del jobbing ja : p blir ganske unikt når det blir færdig : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 noen rundt steinkjer som har eller vet av lykter til e46 ? kan komme å kjøpe i dag : ) har ventet over en måned på lykter nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Har nyrer til E46, må jo skifte de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 du har pm ivanrogov : ) nå går det ikke å få tak i styling-tech på telefon eller : s så blir sikkert ikke noen lykter før jul... er kjipt at det skal bli full stopp på prosjekte pga venting på lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 steike du bygger om dette likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 hei har prøvd å ringe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 da ble det lykter : ) morgan ringte meg i dag, så nå blir det kansje lykter før jul : ) må bare skryte av servicen til gs, er ikke alle som er så behjelpelig : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 da ble det lykter : ) morgan ringte meg i dag, så nå blir det kansje lykter før jul : ) må bare skryte av servicen til gs, er ikke alle som er så behjelpelig : D takker . har lyktene kommet da? mye jule post nå om dagen ,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Ser ut som en vansklig jobb du har forran deg nå; ) men er tror at det finns en e36 i sverige eller noe med e46 baklamper bak. så det er fult mulig. lykke til hværtfal, tror det blir bra je:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 på den show cabben automote bygde er det e46 baklykter men vis jeg ikke tar helt feil brukte de e46 bakskjermer også.. det gjør jobben litt lettere : b skal få gjort mye i mellom jula nå : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 da ble det lykter : ) morgan ringte meg i dag, så nå blir det kansje lykter før jul : ) må bare skryte av servicen til gs, er ikke alle som er så behjelpelig : D takker . har lyktene kommet da? mye jule post nå om dagen ,... tror de kommer i morgen : ) så ut som det på posten vertfall : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 på den show cabben automote bygde er det e46 baklykter men vis jeg ikke tar helt feil brukte de e46 bakskjermer også.. det gjør jobben litt lettere : bskal få gjort mye i mellom jula nå : D okei, høres bra ut : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå