Gå til innhold

Biltilsynet tok M3'n min i dag... Bilen selges i deler.

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flått at du fikk igjen bilen.. hadde vært supertrist om den måtte gå hel i pressa..

hadde ikke vært en bra dag får han mannen som styrte pressa tror jeg.

(jeg personlig hadde ALDRI klart å ta den jobben, om jeg jobba på opphugginga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karrossen skal bli flat ja...Det var betingelsen for at jeg fikk noe i det hele tatt.

Skal vises hos politiet 2. juli, og da rett på skrapen. Så skal de ha bevitnelse

på at bilen blei flat samma dag. Som jeg da må levere hos politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe de aksepterer det, med tanke på skjøtingen som har foregått. Men å strippe ned chassiet til bunnen burde være overkommelig, så lenge du ikke fjerner den bærende identiteten på bilen.

Plukk den grundig ren! Disse har vel også ekstra bensintank i bagasjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flått at du fikk igjen bilen.. hadde vært supertrist om den måtte gå hel i pressa..

hadde ikke vært en bra dag får han mannen som styrte pressa tror jeg.

(jeg personlig hadde ALDRI klart å ta den jobben, om jeg jobba på opphugginga)

Nå bryr nok ikke den vanlige mann i gata seg stort om en gammel e30. M3 eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er jo en kjip historie, både for BMWbenny og han som en gang fikk stjelt bilen sin, sånn teoretisk sett er det jo han som fikk stjelt denne bilen sine deler, så Politiet har på en måte gitt deg tillatelse til heleri, men du skal være glad for det for tapet hadde vært stort hvis ikke Politiet hadde vært grei mot deg, noe dem har vært i den her saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er for jævlig.. De kunne i det minste sagt at bilen aldri kunne fått skilt i Norge pga manglende id. Så kunne du beholdt bilen, og brukt den på bane o.l.. Jeg synes du har tatt situasjonen ganske bra! Egentlig rart at dem legger seg såå jævlig opp i detta. Greit det ikke er lov, men selv om den har annen id, så er det ikke dermed sagt at du skal bruke bilen til kriminell handling, så lenge du betaler "for en m3" mtp forsikringer, og avgifter generellt, slik at staten får de pengene de skal ha.. Men jeg kan ikke det greiene her jeg, synes bare det er for jævlig at en så fin bil må ende sine dager i deler.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vanlig. For mange år siden hadde OS Bildeler (nå GS Bildeler avd. Sirevåg) en flott E38 som bare var noen få år gammel som de hadde kjøpt av tollkontoret i Bergen eller noe sånt, og som MÅTTE hugges fordi det var forsøkt noe ulovlig sprell med den, vet ikke om det var import eller ombygging. Men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er jo en kjip historie, både for BMWbenny og han som en gang fikk stjelt bilen sin, sånn teoretisk sett er det jo han som fikk stjelt denne bilen sine deler, så Politiet har på en måte gitt deg tillatelse til heleri, men du skal være glad for det for tapet hadde vært stort hvis ikke Politiet hadde vært grei mot deg, noe dem har vært i den her saken.

Nettopp den dem har:)

Så får se hva jeg får plukket av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...